اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار قره‌ضیاءالدین تاکید کرد:

خروج دامداری‌ها از داخل شهر قره‌ضیاءالدین

خبرگزاری فارس: فرماندار قره‌ضیاءالدین گفت: دامداری‌های موجود در داخل شهر قره‌ضیا‌ء‌الدین هر چه سریع‌تر به خارج از شهر منتقل شوند.

خروج دامداری‌ها از داخل شهر قره‌ضیاءالدین
مجید هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در حال حاضر برخی دامداری‌ها در داخل شهر قره‌ضیاء‌الدین قرار دارند و این امر سبب بروز مشکلات متعددی شده است.
وی با بیان اینکه عده‌ای هنوز نمی‌خواهند از قانون تبعیت کرده و یا به همسایگان خود احترام بگذارند و حقوق شهروندی دیگران را پایمال می‌کنند، تصریح کرد: وجود بیش از 60 واحد دامداری کوچک و بزرگ در داخل شهر قره‌ضیاءالدین و در مرکز شهرستان چایپاره قابل قبول نیست.
این مسئول افزود: اگر کسی می‌خواهد شغل دامداری خود را ادامه دهد باید زندگی شهرنشینی را رها کرده و به روستای خود باز گردد در غیر این صورت با استفاده از اهرم‌های قانونی آنان را از شهر خارج می‌کنیم.
هاشمی با بیان اینکه مسئولان هیچ‌گونه تعهدی در قبال تامین مکان برای دامداران ندارند، خاطرنشان کرد: تمام کسانی که در شهر دامداری می‌کنند همگی از روستا به شهر آمده‌اند و در روستاهای خود خانه و زمین دارند و هیچ‌گونه مکانی به آنان داده نمی‌َشود بر این اساس آنان موظف‌هستند یا دامداری را تعطیل و یا به روستاهای خود بازگردند.
وی با بیان اینکه مهلت قانونی خروج دامداری‌‌‌‌‌‌ها از داخل شهر آخر شهریورماه امسال بود از نهادهای ذی‌ربط از جمله شهرداری، جهاد کشاورزی، دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان خواست با همکاری هم، افراد متخلف را از شهر خارج کنند و در صورت مقاومت با بهره‌گیری از اهرم‌های قانونی آنان را از شهر خارج کنند.
این مسئول ادامه داد: به دلیل نبود ایستگاه‌ زباله سوز در بیمارستان امکان از بین بردن زباله‌های بیمارستانی به طریق بهداشتی وجود ندارد و این امر نیازمند کمک و مساعدت مسئولان برای خرید دستگاه‌ زباله‌سوز است.
هاشمی دفن غیر بهداشتی زباله‌های شهری و روستایی، عدم جمع‌آوری به موقع زباله روستاها، وضعیت نامناسب آب شرب در بعضی روستاها را از دیگر مشکلات بهداشتی این شهرستان عنوان کرد.
قره‌ضیاء‌الدین یکی از شهرستانهای شمالی استان آذربایجان غربی است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول