اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس راه و ترابری فیروزکوه خبر داد:

استقرار 45 نفر در راهدارخانه‌های فیروزکوه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری شهرستان فیروزکوه از استقرار 45 نفر در راهدارخانه‌های این شهرستان برای خدمات‏دهی در راه‌ها خبر داد.

استقرار 45 نفر در راهدارخانه‌های فیروزکوه
ذکریا صفرزاده امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: فیروزکوه جزو شهرستان‏های سردسیر محسوب می‌‏شود و در روزهای گذشته شاهد بارش مناسب برف در این شهرستان بوده‏ایم که البته با وجود آمادگی خوبی که در راه و ترابری شهرستان فیروزکوه وجود داشت، مشکل خاصی در این زمینه رخ نداد و توانستیم خدمات مناسبی به مردم در این شهرستان ارائه دهیم.
وی همچنین از آمادگی راه و ترابری شهرستان فیروزکوه و راهداران این شهرستان برای رویارویی با هرگونه حوادث غیرمترقبه در فصول سرد سال خبر داد.
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: نمک به اندازه کافی در فیروزکوه انبار شده است.
صفرزاده تاکید کرد: عوامل راهداری در راهدارخانه‏های گدوک، امین‏آباد و گردنه بشم مستقر هستند.
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان فیروزکوه افزود: امکانات و تجهیزات لازم راهداری در راهدارخانه‏های زیرپوشش این شهرستان مهیا شده است.
صفرزاده از رانندگان خواست که هنگام تردد در محورهای سردسیر کشور به ویژه حین تردد در راه‏های ارتباطی شهرستان فیروزکوه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و امور ایمنی توجه کنند و تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ را با خود به همراه داشته باشند.
وی افزود: خودروهای مکانیزه از جمله نمک‏پاش و برف‌روب در شهرستان فیروزکوه مستقر هستند و یک دستگاه بخار مدرن روز دنیا نیز در این شهرستان در حالت آماده‏باش به سر می‏برد.
صفرزاده افزود: همچنین خودروهای غیرمکانیزه نیز در راهدارخانه‏های فیروزکوه نگهداری و در صورت لزوم از آنها استفاده می‏شود.
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان فیروزکوه گفت: سه دستگاه گریدر، سه دستگاه لودر، یک دستگاه بولدوزر و یک دستگاه جرثقیل برای خدمات‏رسانی در مواقع ضروری در شهرستان فیروزکوه به صورت آماده‏باش درآمده‏اند.
صفرزاده ادامه داد: مجموع تعداد نیروهایی که در فصل زمستان در این شهرستان در راه‌ها به ارائه خدمات می‌پردازند، حدود 40 تا 45 نفر هستند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول