اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود بارش سنگین برف؛

راهدارخانه‌های آذربایجان غربی تا فردا تجهیز می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون راهداری اداره کل راه و ترابری آذربایجان غربی گفت: راهدارخانه‌های آذربایجان غربی تا فردا تجهیز می‌شوند.

راهدارخانه‌های آذربایجان غربی تا فردا تجهیز می‌شوند
اژدر آق‌گنبدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در حال حاضر 44 راهدارخانه در سطح آذربایجان غربی وجود دارد که از این تعداد 29 راهدارخانه ثابت و 15 راهدارخانه سیار هستند.
وی با اشاره به تعداد اکیپ‌های راهداری فعال در محورهای استان، ‌تصریح کرد: 69 اکیپ راهداری در سطح استان به باز کردن محورهای مواصلاتی استان اقدام می‌کنند.
این مسئول با اشاره به تجهیز راهدارخانه‌های استان، ‌افزود: در حال حاضر 463 ماشین‌آلات سنیگن، نیمه سنگین و سبک مشغول فعالیت هستند.
آق‌گنبدی با اشاره به تعداد پرسنل فعال در این بخش، گفت: 528 پرسنل راهداری در قالب 69 اکیپ راهداری در محورهای استان در حال فعالیت هستند.
وی با بیان اینکه راهدارخانه‌های آذربایجان غربی هر سال در ابتدای آذرماه تجهیز می‌شوند، گفت: امسال به دلیل بارش زودهنگام برف در این استان تمام راهدارخانه‌ها تجهیز نیستند و با اقداماتی که در حال انجام است از امروز تمام راهدارخانه‌های استان تجهیز می‌شوند و پیش‌بینی می‌شود این راهدارخانه‌ها تا فردا تجهیز شوند.
این مسئول با اشاره به عدم ثبات جوی در پاییز امسال، ادامه داد: در حال حاضر در محورهای مواصلاتی این استان مشکلی وجود ندارد و فقط در گردنه قوشچی و ماین‌بولاق مشکل تردد وجود داشت که با تلاش‌های عوامل راهداری مشکل تردد در گردنه قوشچی رفع شده است.
آق‌گنبدی بیان کرد: در حال حاضر مشکل تردد در محورهای استان نداریم ولی برای تمام رانندگانی که اقدام به تردد در جاده‌های استان می‌کنند پیشنهاد می‌شود به زنجیر چرخ مجهز باشند.
وی با اشاره به وضعیت راه‌های استان، خاطرنشان کرد: عملیات راهداری در محورهای استان از عصر دیروز آغاز شده است و تمام عوامل راهداری در این زمینه فعال هستند.
آذربایجان غربی 4 هزار و 700 کیلومتر محور مواصلاتی دارد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول