اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

طرح نهضت ملی حفظ قرآن اقدامی ماندگار است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی گفت: طرح نهضت ملی حفظ قرآن کریم که از سوی آموزش و پرورش اجرا شده است، کاری ماندگار و با ارزش است.

طرح نهضت ملی حفظ قرآن اقدامی ماندگار است
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، ابوطالب شفقت در همایش آغاز طرح نهضت ملی حفظ قرآن کریم در استان اظهار داشت: در آموزش و پرورش هر اقدامی که صورت گیرد آینده کشور را تضمین می‌کند خصوصاً این کار بزرگ قرآنی یک کار ماندگار و  با ارزش است.
وی اضافه کرد: مبارزه با استکبار جهانی و زیر بار ظلم نرفتن را از قرآن و عترت یاد گرفته‌ایم و ماندگاری و استمرار و گسترش آن در جهان به برکت قرآن است.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با بیان اینکه نجات بشریت در توجه به  قرآن کریم است، اظهار داشت: قرآن کریم گوهر نابی است که پیامبر اسلام (ص) همواره در کنار عترت  به آن سفارش کرده‌اند.
وی تصریح کرد: ابتکار خوبی که آموزش و پرورش در خصوص اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری بکار بردند ستودنی است امیدواریم که این نهضت فراگیر شود.
شفقت فرق مدیریت در جامعه اسلامی با سایر جوامع را در این دانست که مدیریت در جامعه اسلامی مطابق با دستورات قرآنی است و افزود: ولایت فقیه استمرار حرکت انبیاء است که امام راحل (ره) بعد از 1400 سال حکومت اسلامی را بر اساس دستورات قرآنی پیاده کردند.
وی بیان داشت: در آموزش و پرورش هر اقدامی که صورت گیرد آینده کشور را تضمین می‌کند خصوصاً این کار بزرگ قرآنی یک کار ماندگار و  با ارزش است.
استاندار خراسان شمالی گفت: مبارزه با استکبار جهانی و زیر بار ظلم نرفتن را از قرآن و عترت یاد گرفته‌ایم و ماندگاری و استمرار و گسترش آن در جهان به برکت قرآن است.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی هم در این همایش گفت: پیرو فرمایش ولی امر مسلمین که در سوم ماه رمضان امسال فرمودند کشور ما باید این افتخار را داشته باشد که روزی 10 میلیون حافظ قرآن داشته باشد، این طرح بزرگ در آموزش و پرورش اجرایی شده است.
محمد وحیدی اضافه کرد: آموزش و پرورش نخستین دستگاهی است برای تحقق فرمان مقام معظم رهبری قدم برداشته و شرایط تحقق این فرمان مهیا است.
وی تصریح کرد: آغاز این طرح ملی هم‌زمان با شروع دهه ولایت و امامت نشانه گره خوردن ما با قرآن ناطق که همان ولایت و امامت است.
وحیدی خاطر نشان کرد: قرار است در مرحله اول این طرح 2 میلیون دانش آموز تا پایان خرداد ماه سال آینده در سراسر کشور نسبت به حفظ قرآن کریم اقدام کنند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول