اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی عدم وصول بدهی‌های مشتریان انجام شد؛

هشدار جدی بازرسی خراسان جنوبی به یک بانک

خبرگزاری فارس: در پی عدم وصول بدهی‌های مشتریان یکی از بانک‌های استان اداره کل بازرسی خراسان جنوبی به بانک متخلف هشدار داد.

هشدار جدی بازرسی خراسان جنوبی به یک بانک
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از اداره کل بازرسی خراسان جنوبی، در حین بازرسی برنامه­ای از یکی از بانک‌های استان و بررسی پرونده­ها مشخص شد برخی از بدهکاران آن بانک علی­رغم گذشت مدت طولانی از سررسید بدهی آنان، نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نکرده‌اند و اقدامات بانک مذکور نیز در وصول مطالباتش کافی نبوده است.
بر همین اساس اداره کل بازرسی استان با تنظیم گزارش تذکرات و پیشنهادهای لازم را به آن بانک ارائه کرد و به دنبال آن بانک وصول بیش از 9 هزار و 213 میلیون ریال از مطالبات معوق را اعلام کرد. 
اداره کل بازرسی خراسان جنوبی همچنین در اجرای بند الف ماده 11 قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور و آیین نامه اجرایی آن و دستور‌العمل آزمایشی بازرسان افتخاری و تشکل‌های غیردولتی و مردم‌نهاد، از بازرسان افتخاری برای همکاری دعوت کرد.
گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، توسعه فرهنگ قانون مداری، ایجاد رسمی لوازم بهره­مندی از ظرفیت­های ارزشمند مردمی و فرصت‌های برون سازمانی، گسترش نظارت همگانی سازماندهی شده و نیل به منابع انسانی غیرموظف، مشارکت شهروندان و تشکل­های غیردولتی و سازمان‌های مردم‌نهاد در امر نظارت در زمینه­های مختلف از جمله در امر پیشگیری از وقوع جرم، جلوگیری از تضییع اموال عمومی و منابع طبیعی، حفظ محیط‌ زیست، ارتقاء میزان سلامت نظام اداری، مقابله با فساد، توسعه فرهنگ قانون‌مداری و موارد مشابه و کسب اطلاعات، اخبار، ارزیابی‌ها، پیشنهادها و طرح­های مردمی از اهداف جذب بازرسان افتخاری است.
روحانیون، قضات، اعضای هیئت علمی، کارشناسان، متخصصان، مدیران متعهد و صاحب تجربه اعم از شاغل یا بازنشسته در بخش دولتی و خصوصی، خبرنگاران، اعضای تخصصی تشکل­های غیردولتی و مردم‌نهاد در انجام برنامه‌های نظارت، بازرسی، تحقیقات و مشاوره‌های تخصصی به عنوان بازرس افتخاری برابر ضوابط می‌توانند به عنوان بازرس افتخاری ثبت‌نام کنند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول