اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

ولی‌فقیه موجب اتحاد مردم و مسئولان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان گفت: ولی‌فقیه موجب اتحاد و انسجام بین مردم شده و ارتباط تنگاتنگ را بین مردم و مسئولان به وجود می‌آورد.

ولی‌فقیه موجب اتحاد مردم و مسئولان است
حجت‌الاسلام منصور فرجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: ولایت دنباله اهل‌بیت (ع) است، چرا که هر چه ارتباط مردم با ولایت برقرار باشد، همان قدر جامعه به سوی ترقی و پیشرفت رهنمون می‌شود.
وی با بیان اینکه همه مسئولان باید حول محور ولایت‌فقیه باشند، افزود: تبعیت از ولایت فقیه باید از سوی همه افراد جامعه مورد توجه قرار گرفته شده و همه تابع ولایت فقیه باشند.
امام جمعه موقت زنجان حکومت ولایت‌فقیه را دنباله حکومت انبیا و اولیا عنوان کرد و افزود: هر خدمتی که بیانگر وحدت‌، همت و پشتکار در جامعه باشد، موجب پیشرفت آن جامعه شده و جامعه را در مسیر پیشرفت قرار می‌دهد.
وی ادامه داد: تشخیص سره از ناسره توسط ولی‌فقیه در جامعه صورت می‌گیرد و در حکومت علوی این امر به خوبی روشن است.
حجت‌الاسلام فرجی یادآور شد: اطاعت از ولی‌فقیه واجب شرعی است و کسی حق اجتهاد در برابر حکم ولی‌فقیه را ندارد.
وی یادآور شد: وقتی مراجع معظم تقلید در برابر حکم حاکم  و ولی‌فقیه موظف به تبعیت هستند، لذا سایر مسئولان نظام هم به طریق اولی موظف هستند که از حکم ولی‌فقیه تبعیت کنند.
وی تصریح کرد: ولی‌فقیه موجب اتحاد و انسجام بین مردم شده و ارتباط تنگاتنگ را بین مردم و مسئولان به وجود می‌آورد.
امام جمعه موقت زنجان یادآور شد: ولایت‌فقیه ارتباط بین مردم و مسئولان را ایجاد کرده و به عنوان الگویی مطلوب برای همه جامعه است.
وی بر لزوم اطاعت از ولی‌فقیه در جامعه تاکید کرد و یادآور شد: هر کس عقاید و احکام پر بار اسلام را پذیرفت به ولایت فقیه که رسید بی‌درنگ و بی‌فاصله آنرا می‌پذیرد.
حجت‌الاسلام فرجی با بیان اینکه توجه به اصل ولایت‌فقیه از تاکیدات امام خمینی (ره) است، بیان کرد: اسلام دین افراد عدالتخواه‌، حق‌جو و عادل است و وجود ولی‌فقیه برای حفظ اسلام ضرورت دارد.
وی با بیان اینکه همه جامعه اسلامی و مسلمانان جهان به وجود ولایت‌فقیه نیازمند هستند، افزود: نقش ولایت‌فقیه در عرصه‌های مختلف اجتماعی بر کسی پوشیده نیست چرا که ولی‌فقیه همواره جامعه اسلامی را به سوی سعادت رهنمون کرده و جامعه اسلامی را از مشکلات رهایی می‌بخشد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول