اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت؛

برگزاری انتخابات شهردار مدرسه در شهرری

خبرگزاری فارس: انتخابات شهرداران مدارس، به طور همزمان در 10 واحد آموزشی شهرری برگزار شد.

برگزاری انتخابات شهردار مدرسه در شهرری
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز انتخابات شهرداران مدارس با مشارکت حداکثری به طور همزمان در 10 واحد آموزشی شهرری برگزار شد.
مدیر اداره آموزش‌های شهروندی شهرداری منطقه 20 در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: طرح شهردار مدرسه با هدف بالا بردن آگاهی دانش‌آموزان در زمینه مسائل آموزشی، ترافیک و حمل و نقل، زیست محیطی، امور اجتماعی و فرهنگی، ورزشی، تقویت مسئولیت پذیری و روحیه مشارکت جویی نوجوانان در مدیریت شهری، شناخت بهتر شهر و شیوه‌های اداره آن به منظور ایجاد ارتباط عاطفی و مسئولانه نسبت به محیط زندگی اجرا شد.
علی برزگر با تاکید بر اینکه در زمان مقرر نامزدان عضویت در طرح شهردار مدرسه تبلیغات خود را  انجام دادند، گفت: از اوایل مهر برای آشنایی دانش‌آموزان با طرح، جلسه‌های توجیهی برگزار و پوسترهای تبلیغاتی در مدارس توزیع و دستورالعمل‌ها، تعرفه‌ها و برگه‌های رای به واحدهای آموزشی ارسال شد و دانش‌آموزان علاقمند هم نامزد شدند و تا یازدهم آبان ماه،بهترین‌ها بر اساس نظر همشاگردی‌هایشان انتخاب شدند.
وی در ادامه یادآور شد: پس از برپایی انتخابات، فردی که بیشترین رای را به دست آورد، شهردار مدرسه است و هشت نفر دیگر به عنوان معاونان همیار تحصیلی، فرهنگی و پرورشی، امداد و نجات، نظارت و پیگیری، بهداشت و سلامت تربیت بدنی، حمل و نقل و ترافیک و مشارکت محلی معرفی می‌شوند.
برزگر عنوان کرد: طرح شهردار مدارس جزء نخستین طرح‌هایی است که در زمینه مشارکت اجتماعی هرچه بیشتر دانش آموزان برگزار شد.
مدیر اداره آموزش‌های شهروندی شهرداری منطقه 20  در پایان هدف از اجرای این طرح افزایش آمادگی در دانش آموزان دوره راهنمایی برای ورود به جوانی و افزایش قدرت تصمیم گیری به ویژه در زمینه فعالیت های مشارکتی شهر است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول