اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت؛

آغاز طرح مبارک قرآنی زجاجه در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: آموزش چهره به چهره مفاهیم قرآنی در قالب طرح زجاجه با تلاوت سوره ضحی در جنوب تهران آغاز شد.

آغاز طرح مبارک قرآنی زجاجه در جنوب تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز آموزش چهره به چهره مفاهیم قرآنی در قالب طرح زجاجه با تلاوت سوره ضحی در جنوب تهران آغاز شد.
معاون فرهنگی ‌ـ اجتماعی شهرداری منطقه 20 در مراسم افتتاحیه طرح مبارک قرآنی زجاجه از آمادگی کامل این منطقه برای اجرایی کردن این طرح بزرگ معنوی خبر داد.
حبیب‌اله غفوری فرد با اعلام این خبر گفت: اجرای این طرح بزرگ معنوی در بین کارمندان گامی موثر در راستای انس با قرآن است.
امیرحسین بهاری صفت جانشین، رئیس مرکز مقاومت بسیج شهرداری تهران نیز در ادامه با اشاره به اینکه در نهایت آموزش پذیر علاقمند به ادامه روند آموزش می‌شود، خاطرنشان کرد: طرح زجاجه ساده، جذاب، لذت بخش و برکت داراست و نیازی نیست کارمند زمان زیادی هزینه کند.
محمد زرین، مدیر دارالقرآن شهرداری تهران با اشاره به اهمیت و تاثیر مستقیم آموزش چهره به چهره اظهار داشت: طرح قرآنی زجاجه در قالب آموزش چهره به چهره ویژه کارمندان مراکز اصلی شهرداری تهران است.
وی اساس مرحله اول (30 روز) این طرح را جذب و آموزش کارکنان ساختمان های اصلی عنوان کرد و یادآور شد:  اساتید قرآنی در زمان پیشنهادی کارمندان و درمحل کار آنان اقدام به آموزش با محوریت حفظ سوره ها می کنند.
بر پایه این گزارش مرحله نخست این طرح معنوی شامل یک دوره آموزش ده روزه  و در هر دوره دو بار به مدت 10 دقیقه است که پس از پایان طرح زجاجه کارکنان در هر سطحی که باشند، افزایش سطح خواهند داشت بدین معنا که اگر در آغاز طرح مرحله روان خوانی باشند در اتمام دوره اول طرح به مرحله ترتیل می‌رسند.
این گزارش حاکی است، مراسم افتتاحیه طرح زجاجه با حضور جانشین رئیس مرکز مقاومت بسیج شهرداری تهران، مدیر دارالقرآن شهرداری تهران، اعضای شورای پایگاه بسیج شهرداری منطقه 20، معاونان شهرداری منطقه 20 و شهرداران نواحی در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی شهرداری منطقه 20 برگزار شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول