اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

تا پایان امسال صورت می‌گیرد؛

حفظ یک جزء قرآن توسط 32 هزار دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا پایان امسال 32 هزار دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی مبادرت به حفظ یک جزء از قرآن می‌کنند.

حفظ یک جزء قرآن توسط 32 هزار دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پرویز طاهری امروز در مراسم طرح نهضت ملی حفظ قرآن کریم ویژه دانش‌آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد که در سالن تربیت معلم شهید ایزدپناه یاسوج برگزار شد، ابراز داشت: آن‌چه که امروزه در دنیا موجب بیداری ملت‌ها شده عمل به دستورات الهی است که در آیات روح‌بخش قرآن کریم جاری و ساری می‌باشد.
 مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جایگاه قرآن کریم در تعالی زندگی بشری عنوان کرد: قرآن درمان همه بیماری‌ها بوده و انسان چقدر ذلیل است که همه دنیا را به او داده باشند ولی قرآن را از او بگیرند  که باید هر دم به حال این گونه افراد خون گریه کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: طرح نهضت ملی حفظ قرآن کریم برای این است که قرآن خوانی و قرآن آموزی در جامعه نهادینه شده و هر روز بیش از گذشته با تعالیم پویای اسلام آشنا شویم.
این مسئول آموزشی و تربیتی در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با ذکر این مطلب که امام خمینی بارها اعلام کرد که (تربیت ما باید تربیت قرآنی باشد) و ضمن دعوت همه دانش‌آموزان به مقوله بسیار مهم حفظ قرآن کریم تصریح کرد: کرامت انسان‌ها به میزان علاقه‌مندی آن‌ها به این معجزه جاوید و رعایت کردن دستورات قرآن کریم در زندگی فردی و اجتماعی است.
 طاهری بیان داشت: از این رو باید حساسیت بالایی برای ترویج فرهنگ قرآنی داشته باشیم زیرا در دنیایی زندگی می‌کنیم که آکنده از امراض شیطانی و پلید است.
طاهری در ادامه با اشاره به این‌که در استان کهگیلویه و بویراحمد 160هزار نفر دانش‌آموز و فرهنگی فعالیت آموزشی و پرورشی دارند، ابراز داشت: حدود 32 هزار نفر تا پایان سال تحصیلی امسال که بالغ بر 20 درصد جمعیت یاد شده است حداقل یک جز قرآن را حفظ خواهند کرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول