اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاری و مفسر بین‌المللی قرآن مجید:

جوانان ایرانی برای پیشرفت بیشتر به قرآن روی آورند

خبرگزاری فارس: قاری و مفسر بین‌المللی قرآن مجید در دانشگاه زابل گفت: جوانان ایران اسلامی برای رسیدن به پیشرفت و تعالی، باید به قرآن مجید روی آورند و از آن تمسک جویند.

جوانان ایرانی برای پیشرفت بیشتر به قرآن روی آورند
به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، جواد فروغی امروز در محفل انس با قرآن مجید در پردیس دانشگاه زابل اظهار داشت: جوان ایران اسلامی برای پیشرفت و تعالی به قرآن کریم تمسک جویند، زیرا تمام راه‌های پیشرفت در قرآن نشان داده شده است.
وی افزود: امروز دشمنان در شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنت اقدامات زیادی علیه‌اسلام انجام داده‌ و میلیاردها دلار هزینه می‌کنند تا جوانان و نوجوانان ما از این مکان‌ها فاصله بگیرند.
این قاری بین‌المللی کشور با بیان اینکه به راحتی در کشورهای اروپایی قرآن را می‌سوزانند، بیان کرد: همه جوانان و نوجوانان به قرآن تمسک جویند و آن را فراگیرند چرا که قرآن پر از هدایت و اخلاق است.
فروغی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری تأکید بر این دارند که مفهوم و کار عملی در قرآن زیاد انجام شود.
وی یادآور شد: انسان تنها در مواقعی که در خطر است یاد خدا کرده و مال خود را انفاق می‌کند که نباید اینگونه باشد، بلکه باید در تمام موارد به یاد خداوند باشد.
قاری و مفسر بین‌المللی قرآن تصریح کرد: صدقه دادن و انفاق کردن ما بسیار است و کسی که بتواند مال خود را از خود جدا کند انگار که با مال خود جنگ کرده و هر کس بتوانند در زندگی خود خوشرو باشد و دل مؤمنی را به دست آوردن ثواب زیاده برده است و جوانان اگر می‌خواهند عاقبت به خیر شوند به پدر و مادر خود احترام بگذارند.
فروغی با اشاره به زندگی خود گفت: در سه سالگی قرآن را فرا گرفتم و حفظ قرآن را از جزء 30 با چند آیه آغاز کردم و تحصیلات خود را ادامه دادم و به دانشگاه رفتم.
وی ادامه داد: در دانشگاه مهندسی کامپیوتر خواندم و در حال حاضر در رشته کارشناسی علوم قرآنی مشغول به تحصیل هستم.
قاری و مفسر بین‌المللی قرآن کریم اضافه کرد: بالغ بر 15 سال است که به زبان انگلیسی آشنایی کامل دارم و در برنامه‌های مختلف در کشورهای انگلیسی شرکت کرده و مسائل قرآنی را با زبان انگلیسی برای آنها بازگو می‌کنم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول