اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدشت خبر داد:

ترافیک شهری پلدشت کم می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدشت گفت: ترافیک شهری پلدشت تا حدود زیادی با احداث و بهره‌برداری از جاده سربازان گمنام کم می‌شود.

ترافیک شهری پلدشت کم می‌شود
جلیل غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدشت با بیان اینکه جاده کمر‌بندی 24 متری به طول یک کیلومتر احداث شده و به مرحله بهره‌برداری رسید و مابقی آن نیز در دست اقدام است، اظهار داشت: برای احداث این راه 8 میلیارد ریال هزینه شده است به طوری‌که این جاده چند معارض داشت که توسط شهرداری آن منطقه برطرف شد.
وی افزود: مسیر جاده کمربندی سربازان گمنام از میان زمین‌های مسکونی قرار دارد و به محض شروع کارهای عملیاتی این جاده کمربندی ارزش این مناطق و منازلی که در این منطقه ساخته شده است به میزان قابل توجهی بالا می‌برد.
غفاری ادامه داد: همچنین منازلی را که در مسیر بستر رود ارس قرار دارند و در طغیان این رودخانه دچار مشکل می‌شوند می‌توانیم به این منطقه انتقال دهیم و این پروژه برای آینده شهر نیز بسیار مفید خواهد بود.
وی به مراحل احداث حفاظ خاکی رود ارس اشاره کرد و گفت: احداث این حفاظ در داخل شهرستان پلدشت آغاز شد این حفاظ چهار کیلومتر و 800 متر است و در مدت 20 ماه بهره‌برداری خواهد شد.
این مسئول بیان کرد: این پروژه با اعتبار 70 میلیارد ریال احداث می‌شود و بخشی از این اعتبارات ملی است که از تهران تامین می‌شود و بخش دیگر آن با دستور مستقیم استاندار از محل اعتبارات مدیریت بحران استان تامین خواهد شد و مجوز این پروژه از مسئولان کسب شده است، ( مطالعات ) این پروژه دو سال پیش به اتمام رسیده است و این حفاظ با حضور استاندار آذربایجان غربی در تاریخ 5/8/90کلنگ‌زنی شده است.
وی خاطر نشان کرد: هر سال ما با مشکل طغیان رودخانه مواجه می‌شدیم و این طغیان به منازل مسکونی، مدارس، اداره‌ها و به بسیاری از جاه‌های دیگر آسیب چشم‌گیری می‌رساند به‌طوری که یک سوم از شهر تا نیم متر زیر این آب فرو می‌رود این حفاظ خاکی برای جلوگیری از  طغیان‌ها احداث می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول