اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اداره راه و ترابری شهرستان فیروزکوه:

محور فیروزکوه - سمنان مشکلی ندارد/ ترافیک روان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری شهرستان فیروزکوه اعلام کرد: محور فیروزکوه - سمنان در حوزه استحفاظی استان تهران مشکلی ندارد و ترافیک در این محور به روانی صورت می‏پذیرد.

محور فیروزکوه - سمنان مشکلی ندارد/ ترافیک روان است
ذکریا صفرزاده دقایقی پیش در پی انتشار اخباری مبنی بر توقف تردد در محور فیروزکوه سمنان در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: محور فیروزکوه سمنان تا جایی که در محدوده استحفاظی استان تهران و راه و ترابری شهرستان فیروزکوه قرار دارد، در حال حاضر باز بوده و تردد در آن صورت می‏گیرد.
وی تصریح کرد: گزارشی مبنی بر مسدود بودن مسیر به علت ریزش برف در این محور ارائه نشده است و ماموران راهداری فیروزکوه آماده خدمات‏رسانی به رانندگان و مسافران هستند.
براساس آخرین گزارش‌ها اعلام شده بود که تردد در محور سمنان - فیروزکوه با افزایش بارش‏ها به ویژه در گردنه "بشم" متوقف شده است.
شایان ذکر است به علت افزایش بارش برف در محور سمنان- فیروزکوه و مناطق سردسیر این راه مواصلاتی، تردد در این منطقه به ویژه در گردنه معروف و خطرناک بشم متوقف شده است.
شدت بارش‏ها در شب گذشته و امروز در این گردنه به حدی است که شمار زیادی از خودروهای عبوری که تصور چنین واقعه‏ای را نداشتند، در اطراف گردنه بشم زمین‏گیر شده و نمی‏توانند به راه خود ادامه دهند.
تردد خودروها از سمت سمنان به سوی فیروزکوه با کندی صورت می‏گیرد و عمده خودروهای عبوری قادر به ادامه راه در سربالایی گردنه بشم نیستند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول