اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس خبر داد:

برپایی پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت و ماشین‌آلات

خبرگزاری فارس: سرپرست شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: پنجمین نمایشگاه صنعت و ماشین‌آلات در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس برگزار شده است.

برپایی پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت و ماشین‌آلات
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عبدالناصر اسکندری سه‌شنبه شب در حاشیه برپایی این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این نمایشگاه 30 شرکت تولید کننده از سراسر کشور و نمایندگان پنج کشور از آلمان، چین، فرانسه، ترکیه و کره جنوبی در قالب 80 غرفه تولیدات خود را به نمایش گذاشته‌اند.
اسکندری خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای خود را شامل تجهیزات صنعتی، باسکول و ترازو، ابزار و یراق‌آلات، اتوماسیون صنعتی و ابزاردقیق، دستگاه‌های جوش و برش، الکترود جوشکاری، ماشین‌آلات «سی‌ان‌سی» و سازه‌های فولادی در معرض دید علاقمندان به رشته‌های صنعت قرار داده‌اند.
وی تصریح کرد: موتورآلات صنعتی، کشاورزی، کمپرسورهای هوای فشرده و ژنراتور، مولدهای پیشرو، ماشین‌آلات فلزی، دستگاه‌های برش و مواد معدنی جوشکاری از دیگر تولیدات ارائه شده در این نمایشگاه است.
سرپرست شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس اضافه کرد: همچنین، پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه صنایع چوب نیز آغاز به کار کرده است.
اسکندری اضافه کرد: در این نمایشگاه 40 واحد تولیدی و بازرگانی در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته‌اند.
وی ابراز داشت: در این نمایشگاه از استان‌های تهران، قم، مازندران، البرز، مرکزی، اصفهان، خراسان رضوی، فارس و نمایندگانی از کشورهای ایتالیا، اتریش، بلژیک، اکراین، تایوان و مالزی حضور دارند.
سرپرست شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه همچنین انواع ماشین‌آلات و یراق‌آلات و صنایع چوب در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
اسکندری تصریح کرد: نمایشگاه بین‌المللی صنعت و ماشین‌آلات از 17 تا 20 آبان ماه جاری هر روزه از ساعت 16 تا 21 پذیرای علاقمندان است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول