اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نظام مهندسی خوزستان تاکید کرد:

تاثیر نمایشگاه ساختمان در ارتقای کیفیت ساخت‌وساز

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان گفت: نمایشگاه صنعت ساختمان گامی ارزشمند در راستای ارتقای دانش فنی و جایگاه علمی مهندسان و همچنین ارتقای کیفیت ساخت و ساز در استان است.

تاثیر نمایشگاه ساختمان در ارتقای کیفیت ساخت‌وساز
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از پایگاه صنعت ساختمان خوزستان، مهدی حق‌بین در حاشیه برپایی نمایشگاه صنعت ساختمان اظهار داشت: معرفی و فراهم کردن زمینه استفاده از تکنولوژی‌های نوین ساختمان و بهره‌مندی مهندسان ساختمان از مزایای آنها از جمله دستاوردهای نمایشگاه صنعت ساختمان است.
وی تصریح کرد: نمایشگاه صنعت ساختمان، آوردگاه این نوآوری‌های ساختمانی است که آخرین دستاوردهای این صنعت پویا و تأثیرگذار به نمایش می‌گذارد.
حق‌بین افزود: این نمایشگاه می‌تواند محلی برای تبادل نظر کارشناسان، مهندسان، فعالان عرصه مذکور و همچنین تولید کنندگان مصالح ساختمانی استاندارد محسوب شود.
وی در خصوص تأثیر اینگونه نمایشگاه‌ها گفت: از نگاهی دیگر صنعت ساختمان که نقش پر رنگی در گردش مالی و بودجه کشور دارد می‌تواند در قالب این گردهمایی تخصصی، در قالب ایده‌های نو تحول دیگری در قالب خود ببیند.
حق‌بین اظهار امیدواری کرد: نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان که دوازدهمین دوره برگزاری خود را پشت سر می‌گذارد بتواند نقش اساسی خود را در سهم ساخت اماکن مختلف ساختمانی که آمار بسیار بالایی نیز در سطح کشور دارد به خوبی ایفا نموده و گامی ارزشمند در راستای ارتقای دانش فنی و جایگاه علمی مهندسان خوزستان باشد.
دوازدهمین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان از 16 آبان افتتاح شده  و در این نمایشگاه حدود ۱۲۰ واحد از سراسر کشور شرکت کردند که بالغ بر ۶۶ واحد از استان خوزستان و مابقی از استان‌های تهران، اصفهان، شیراز، یزد و مازندران هستند.
انتهای پیام/غ30
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول