اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی همدان:

وحدت و انسجام اصولگرایان همدان به اثبات رسیده است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان همدان گفت: وحدت و انسجام بین احزاب اصولگرای همدان به اثبات رسیده است و با روند پیش رو شاهد مجلسی توانمند، متخصص و قدرتمند خواهیم بود که می‏‏تواند مطالبات مردم و رهبری را پیاده‌سازی کند.

وحدت و انسجام اصولگرایان همدان به اثبات رسیده است
محمود الفت امروز در گفت‏‏وگو با خبرنگار فارس در همدان با ارزیابی کاندیداهای مجلس نهم و همچنین انتخابات پیش‏‏ رو اظهار کرد: در حال حاضر کاندیداهای مجلس طبق معمول هر ساله در شهر و روستاها فعالیت دارند اما با توجه به تقویم زمان‌بندی انتخابات و همچنین شروع تبلیغات در اسفند ماه، فعالیت تبلیغاتی این افراد غیرقانونی است.
وی با بیان اینکه حزب مؤتلفه فعالیت خود را از چند ماه پیش با نظارت بر روند انتخابات آغاز کرده است، افزود: استان همدان ساز و کار 8+7 را مد نظر قرار داده و حزب مؤتلفه نیز در مجموعه متحد اصولگرایان جزئی از این ترکیب محسوب می‏‏شود.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی همدان با اشاره به ارسال گزارش تخلف یکی از کاندیداهای یکی از شهرستان‌ها به شورای نگهبان تصریح کرد: با تشکیل جبهه متحد اصولگرایان در همدان و امضای قسمنامه کار نظارت بر کاندیداهای مجلس آغاز و در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی مفاد موجود به هیئت نظارت و تهران گزارش می‌شود.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا در بین برخی اصولگرایان تفاوت نظر وجود دارد، گفت: در جریان اصولگرایی همه سلایق باید زیر پرچم ولایت فقیه و روحانیت قرار گرفته و نیز تبعیت از قانون اساسی را در گفتار و عمل خود به منصه ظهور برسانند.

* فعالیت 20 نفر از وابستگان جریان انحرافی در همدان
الفت با تأکید بر اینکه در پایتخت شاهد وفاق کامل اصولگرایان نیستیم، تأکید کرد: به دلیل شناسایی درست افراد و نبود اختلافات آنچنانی همراهی و تعامل در اصولگرایان همدان حفظ شده است و مشکلی از این حیث وجود ندارد.
وی در ارتباط با حضور جریان انحرافی در مجلس نهم افزود: این جریان با استفاده از مهره‏‏های سفید که دارای سوء پیشینه نیستند درصدد ورود به مجلس بوده و برای این منظور نیز از دو مؤلفه پول و قدرت بهره می‏‏گیرد.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی همدان گفت: در همدان 20 نفر از وابستگان جریان انحرافی مشغول به فعالیت هستند که با استفاده از ظرفیت قدرت و ثروت فکر تصاحب کرسی‏‏های مجلس را در سر می‏‏پرورانند.
وی با اشاره به فعالیت احزاب اصولگرا در خلاء انتخابات مجلس نهم تصریح کرد: در حال حاضر حزب مؤتلفه، جبهه پیروان خط امام و رهبری، جمعیت رهپویان و جمعیت ایثارگران به اضافه نمایندگان جامعتین و روحانیون مرضی الطرفین در شورای اصولگرایان همدان حضور دارند که در این راستا با بومی‌سازی ترکیب 8+7 در همدان بهره‏‏گیری از نخبگان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان نیز در این ساز و کار لحاظ شده است.

* آنها که مرز خود را با فتنه مشخص نکرده‏‏اند در انتخابات جایگاهی ندارند
الفت اضافه کرد: برخی احزاب مانند مشارکت و مجاهدین که منحل شده ‌یا گروه‌ها یا افرادی که مرز خود را با فتنه مشخص نکرده‏‏اند در انتخابات جایگاهی نداشته و در صورت ورود پس زده خواهند شد.
وی تأکید کرد: برای جلوگیری از تشتت اصولگرایان همگی باید یک لیست واحد در انتخابات ارائه دهند و اتحاد خود را حفظ کنند چرا که اگر هرکسی تنها به دلیل احساس مسئولیت و بدون در نظر گرفتن شرایط در صحنه وارد شود وفاق حاصل نخواهد شد.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی همدان تأکید کرد: وحدت و انسجام بین احزاب اصولگرای همدان به اثبات رسیده است و با روند پیش رو شاهد مجلسی توانمند، متخصص و قدرتمند خواهیم بود که می‏‏تواند مطالبات مردم و رهبری را پیاده‌سازی کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از اوضاع فرهنگی استان و همچنین به کار بردن عباراتی مانند "خشکه مقدس‏‏ها" گفت: به کار بردن برخی الفاظ مانند "خشکه مقدس‏‏ها" به جایگاه اشخاص لطمه وارده کرده و مورد سوء استفاده برخی افراد کم ظرفیت و مریض قرار می‏‏گیرد.
الفت همچنین در مورد جشنواره بین‏‏المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان خاطرنشان کرد: کسانی که در استان دغدغه دین دارند مخالف برگزاری جشنواره نیستند اما با جشنواره‏‏ای موافقند که به دور از حواشی و در راستای مفاهیم دینی و ارزشی برگزار شود.
وی افزود: اگر به بهانه جشنواره اقداماتی خارج از عرف انجام گیرد فقط موجب شادی بعضی مسئولان سیاسی می‏‏شوند که دید سکولاری دارند.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول