اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در پی بروز اختلاف میان اعضا شورا با شهردار؛

شهردار اسلامشهر استعفا داد، شورای شهر پذیرفت

خبرگزاری فارس: در یکصد و نودمین جلسه شورای اسلامی شهر اسلامشهر که شامگاه امروز برگزار شد، استعفای عباس احمدیان شهردار اسلامشهر، با اکثریت آرای اعضای شورای شهر پذیرفته شد.

شهردار اسلامشهر استعفا داد، شورای شهر پذیرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، شامگاه امروز و در یکصد و نودمین جلسه شورای اسلامی شهر، عباس احمدیان شهردار اسلامشهر، استعفا نامه خود را تقدیم اعضای شورای اسلامی شهر اسلامشهر نمود و اکثریت اعضا ی شورا نیز با استعفای وی موافقت کردند.
در این جلسه که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد استعفای عباس احمدیان مورد رسیدگی قرار گرفت و با شش رای به تصویب رسید، تا احمدیان نخستین تجربه شهردار بودنش را با استعفا به پایان برساند.
در ادامه این جلسه، اعضای شورای شهر محمدرضا علی‌پور ملجایی معاون شهرسازی شهرداری اسلامشهر را با هفت رأی اکثریت اعضا به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب و معرفی کردند.
گفتنی است که اعضای شورای اسلامی شهر اسلامشهر در حالی که می‌توانستد، ظرف سه ماه فرصت قانونی اقدام به انتخاب شهردار نمایند، طی اقدامی در همان جلسه سرپرست معرفی شده را نیز به عنوان شهردار بعدی این شهر انتخاب کردند و برای دریافت حکم ریاست بر مسند دستگاه عریض و طویل شهرداری اسلامشهر، به وزارت کشور معرفی کردند.
علی‌پور که از مدیران باسابقه شهرداری اسلامشهر است، طبق قانون در صورت احراز شرایط لازم می‌تواند حداکثر تا سه ماه دیگر به عنوان شهردار قطعی اسلامشهر برای مدت دو سال آینده معرفی شود.
عباس احمدیان شهردار اسبق شهرداری اسلامشهر که در نخستین تجربه مدیریتی خود، مدت 32 ماه سکان هدایت و مدیریت شهرداری این شهر را به دست داشت، بعد از تذکرات مکرر تعدادی از اعضا، علی‌رغم حمایت از وی، نتوانست در مدیریت و ساماندهی شهر و شهرداری، حل مشکلات و معضلات موجود، توانایی کافی از خود نشان دهد و اختلاف میان اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار به جایی رسید که پا در میانی بزرگان شهر از جمله فرماندار شهرستان و دیگر مسئولان راه به جایی نبرد و شهردار در حرکتی مدبرانه، پیش از مطرح شدن بحث استیضاحش، استعفانامه خود را تسلیم اعضای پارلمان شهر اسلامشهر نمود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول