اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مالک باشگاه فوتبال شموشک نوشهر:

خبری از استعفا نیست/استعفا نه، کناره‌گیری کرد

خبرگزاری فارس: در پی انتشار خبری مبنی بر کنارگذاشته شدن طباطبایی که پیش از این به‌عنوان مالک جدید شموشک نوشهر معرفی شده بود موجب آن شد تا طباطبایی نسبت به این خبر واکنش نشان داده و آن را تایید نکند.

خبری از استعفا نیست/استعفا نه، کناره‌گیری کرد
سید جواد طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر اظهار داشت: استعفا، اخراج و یا اینگونه تعاریف درباره امور استخدامی است و من عاشق فوتبال شموشک و دوستدار مردم فهیم نوشهر هستم و به همین دلیل و انگیزه و با لحاظ قراردادن روش کاملا منطقی در معامله یعنی با تسویه حساب شفاف مالی، موافق هستم.
طباطبایی ادامه داد: ما دوستدار شموشک نوشهر هستیم و اهل استعفا هم نیستیم بنابراین همه باید به جای تحولات و جابجایی‌های تاکتیکی دنبال شفافیت و تامین منابع مالی و اسباب دلخوشی مردم و هواداران باشیم.
ازسوی دیگر کریم پرکاس رئیس اداره ورزش و جوانان نوشهر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر ابراز داشت: ما شرایطی را پیش روی طباطبایی قرار دادیم تا ایشان پس از عمل به آن بتوانند در شموشک فعالیت خود را آغاز کند ولی ایشان به شروط تعیین شده عمل نکرده است.
وی با بیان اینکه از واژه استعفا برای ایشان در خبرها استفاده نکردم، متذکر شد: تیم فوتبال شموشک نوشهر همچنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و ایشان هم هیچ کمک مالی به این تیم نکرده است بنابراین ما از این نوع مدیریت در شموشک نوشهر استقبال نمی‌کنیم و بنابراین ایشان هم کناره‌گیری کرد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول