اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بابلسر در مجلس:

مسئولانی که قادر به خدمت نیستند استعفا کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بابلسر در مجلس با انتقاد از بنیاد مستضعفان بابلسر گفت: بنیاد مستضعفان بابلسر به تعهدات خدمتی خود عمل نکرده، بنابراین رئیس بنیاد باید هرچه زودتر استعفا کند.

مسئولانی که قادر به خدمت نیستند استعفا کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، مقداد نجف‌نژاد شامگاه شنبه در جلسه بررسی مشکلات پلاژداران بابلسر اظهار داشت: رونق فعالیت پلاژداران علاوه بر ایجاد اشتغال زیاد سبب پویایی اقتصاد و خدمات دهی مناسب به گردشگران داخلی و خارجی در بابلسر می‌شود.
وی با اشاره به اینکه با پیشنهاد بنده در برنامه توسعه پنج ساله سازمان عمران و توسعه دریا مصوب شد، عنوان کرد: برای ساماندهی کردن دریا و ساحل و همچنین بهینه کردن ساحل، پیشنهاد دادیم این سازمان در مازندران مستقر شود.
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بنیاد مستضعفان در واگذاری زمین به پلاژداران کوتاهی می‌کند، بیان داشت: با توجه به اینکه حدود سه  جلسه با مسئولان بنیاد مستضعفان درباره خرید ملک بابلسر برگزار کرده و پای صحبت آنها نشستیم، اما فروزنده رئیس بنیاد مستضعفان بابلسر تمکین نکرده و حاضر به همکاری نیست.
نجف‌نژاد تصریح کرد: حدود یک سال قبل فروزنده برای رفع این مشکل وعده داده بود ظرف کمتر از شش ماه این مشکل را حل کند، اما حدود دو سال از این موضوع می‌گذرد و رئیس بنیاد مستضعفان به وعده خود عمل نکرده بنابراین به ناچار برنامه تفحص از بنیاد را برای مجلس فرستادم تا به کار بنیاد رسیدگی شود.
وی متذکر شد: از 30 سال قبل پیگیر خرید زمین پلاژها، متل‌ها و پارکینگ‌های صفر تا 9 بابلسر از بنیاد مستضعفان هستیم و تسهیلات زیادی از دولت برای احداث این پلاژها گرفتیم، اما بنیاد کوتاهی کرده و حاضر به همکاری نیست.
این مسئول در پایان اذعان داشت: بنیاد مستضعفان بابلسر در حال حاضر 100 هکتار از زمین‌های بابلسر را تصاحب کرده است.
انتهای پیام/ن۳۰ 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول