اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون اصولگرایی مجلس:

تهمت ناروای آمریکا به سپاه قدس حقانیت سپاه را رقم زد

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اصولگرایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن از هر فرصتی برای مخدوش کردن وجهه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استفاده می‌کند، گفت: حقانیت سپاه در تهمت ناروای اخیر آمریکا به سپاه قدس هر چه بیشتر آشکار شد.

تهمت ناروای آمریکا به سپاه قدس حقانیت سپاه را رقم زد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید قدرت‌الله حسینی‌پور در گفت‌وگو با اصحاب رسانه با اشاره به توطئه‌های مختلف سران استکباری برای مخدوش جلوه دادن وجه سپاه پاسداران اظهار کرد: از ابتدای شکل‌گیری سپاه تاکنون دشمنان نظام با عنادورزی هر چه تمام سعی در تضعیف این شجره طیبه داشته‌اند که در هر مورد با شکست مواجه شده‌اند.
عضو فراکسیون اصولگرایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دشمنی با سپاه به دلیل ولایت‌پذیر بودن بی‌چون و چرای این نهاد مقدس بوده چرا که همه دشمنی‌ها با ایران اسلامی به دلیل حاکمیت ولایت فقیه در این کشور است.
حسینی‌پور با اشاره به اینکه دشمن سعی دارد عمود خیمه این نظام را هدف قرار داده و آن‌گاه برنامه‌های شوم استکباری خود را در این کشور پیاده کند، عنوان کرد: دشمن تاکنون موفق به دست‌درازی در این زمینه نشده زیرا هرگاه قصد چنین کاری را داشته با سد و سنگر مستحکم مردم ولایت‌مدار و نهادهای انقلابی به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواجه شده است.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر روزی در این کشور سپاه از ولایت و ارزش‌های نظام و آرمان‌های انقلاب دفاع نکند، دشمنی با این نهاد از سوی دشمنان به‌خصوص شیطان بزرگ آمریکا قطع خواهد شد.
حسینی‌پور تصریح کرد: دشمن باید بداند که سپاه بر ولایت‌پذیری خود هر روز بیش از گذشته پافشاری خواهد کرد، چرا که سپاه مولود ولایت و دست‌پرورده معمار کبیر انقلاب است. 
این نماینده عضو جبهه پایداری انقلاب به برخی صداهای ناموزون داخلی که همنوا با دشمنان قسم خورده خارجی از بدگویی علیه سپاه در طول 32 سال گذشته هرگز غافل نشده‌اند اشاره کرد و گفت: یکی از دلایلی که مردم از این افراد و گروه‌های کج اندیش رویگردان شده و روی خوش به آنها نشان نمی‌دهند، همین دشمنی و عنادورزی با نهادهای انقلابی از جمله سپاه است.
حسینی‌پور یادآور شد: مردم ایران اسلامی چندین دهه پیش از سایر ملل اسلامی خیزش خود را علیه قدرت‌های استکباری و سران مستبد و فاسد دست‌نشانده داخلی آنها آغاز کردند و امروزه این ملت آنچه را که قدرت‌های استکباری نمی‌پسندند با جان و دل مورد پسند قرار می‌دهند.
وی گفت: مردم وقتی می‌بینند دشمن شماره یک این ملت سپاه قدس ایران را به ناحق متهم به ترور می‌کند، به حقانیت سپاه پاسداران و توطئه‌های ناجوانمردانه آنان علیه این نهاد مقدس بیشتر پی می‌برند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول