اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

دستگیری آدم‌ربای متجاوز پس از 4 سال فرار

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: مردی که به اتهام آدم‌ربایی و تجاوز به مدت 4 سال تحت تعقیب پلیس بود‌، با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان کرمانشاه دستگیر شد‌.

دستگیری آدم‌ربای متجاوز پس از 4 سال فرار
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس‌، کریم کشوری در خصوص دستگیری آدم‌ربای متجاوز در شهر کرمانشاه اظهار کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان کرمانشاه‌، موفق به دستگیری متهمی شدند که به مدت 4 سال به اتهام آدم‌ربایی و تجاوز به عنف تحت تعقیب پلیس قرار داشت‌. 
وی ادامه داد‌: متهم سال 1386 به همراه همدستان خود اقدام به ربودن و تجاوز به 2 خانم جوان کرده بود‌، اما پس از دستگیری سایر متهمان پرونده‌، وی متواری شده و از آن زمان تحت تعقیب پلیس بود‌. 
کشوری افزود‌: سرانجام با کار اطلاعاتی گسترده ماموران مخفی‌گاه متهم در کرمانشاه شناسایی شد و روز گذشته متهم در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شد‌.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد‌: متهم پس از انجام بازجویی و تحقیقات لازم و تکمیل پرونده‌، تحویل مرجع قضایی خواهد شد‌. 
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول