اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار قرچک:

سرشماری گامی بلند برای رشد و پیشرفت کشور است

خبرگزاری فارس: بخشدار قرچک با اشاره به اهمیت سرشماری گفت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن گامی بلند برای رشد و پیشرفت کشور به ویژه در سال جهاد اقتصادی است.

سرشماری گامی بلند برای رشد و پیشرفت کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ‌حبیب‌الله ابراهیمی بخشدار قرچک با حضور در محدوده‌هایی که در بخش قرچک در حال آمارگیری است از نزدیک در جریان روند پیشرفت سرشماری نفوس و مسکن قرار گرفت.
بخشدار قرچک در ادامه این بازدید در جمع مأموران سرشماری عمومی نفوس و مسکن اظهار داشت: آمار نقش ارزنده‌ای در توسعه همه‌جانبه کشور دارد و به همین دلیل همه مردم و مسئولان باید در این برنامه با تمام توان تلاش کنند.
وی در ادامه افزود: یکی از عمده‌ترین راه‌های شناخت ویژگی‌های هر کشور برای برنامه‌ریزی، نظارت، کنترل، ارزیابی و ارائه خدمات دولت به مردم، سرشماری نفوس و مسکن است.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: اگر دولتی بخواهد در ارائه خدمات موفق باشد، نیاز به آماری دقیق در تمام سطوح دارد.
بخشدار قرچک با اشاره به اینکه این سرشماری از سال 1335 آغاز شده است، عنوان کرد: با توجه به نیاز مبرم کشور به آمار و اینکه در بیشتر کشورها آمار گیری هر پنج سال یک‌بار صورت می‌پذیرد، با تصویب هیئت دولت دوره آمارگیری از 10 سال به پنج سال تقلیل یافت.
وی ادامه داد: در کشور ما سرشماری اهمیت ویژه‌ای دارد و هرچه توان بیشتری در این کار صرف شود در توسعه و آبادانی به روزتر خواهیم بود.
ابراهیمی تاکید کرد: در بخش قرچک در حدود بیش از 220 مأمور سرشماری و در مجموع 40 نفر نیروی اجرایی در رده‌های مختلف اجرایی و ستادی، کار آمارگیری را به انجام خواهند رساند. 
بخشدار قرچک در پایان خطاب به آمارگیران و مردم تصریح کرد: به طور قطع دقت شما و همکاری صمیمانه مردم در اجرای این طرح نقش تعیین کننده‌ای دارد.
این گزارش حاکی است، طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن از دوم آبان‌ماه در سراسر کشور آغاز شده است و تا 22 آبان ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول