اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی ستاد سرشماری ورامین خبر داد:

اجرای موفق سرشماری بر اساس زمان‌بندی در ورامین

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی ستاد سرشماری ورامین از اجرای موفق سرشماری بر اساس زمان‌بندی شده در این شهرستان خبر داد.

اجرای موفق سرشماری بر اساس زمان‌بندی در ورامین
اسحاق قلی بیگی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با بیان اینکه نیمی از فعالیت ستاد تا به امروز انجام شده است، از همکاری بسیار خوب مردم ورامین قدردانی کرد.
معاون اجرایی ستاد سرشماری ورامین افزود: ستاد سرشماری ورامین، توانسته است طی چند روز گذشته بهتر به کار خود ادامه دهد و تابه حال نیمی از کار ستاد پیش رفته است.
وی در ادامه از مردم خواست شناسنامه و کارت ملی را در دسترس داشته باشند تا مامورین بتوانند موارد  را در زمان کمتری به ثبت برسانند.
قلی بیگی خاطرنشان کرد: مردم ورامین توجه داشته باشند که در حین سرشماری یک کارت به خانواده ها  داده می شود ،این کارت،گواهی سرشماری نام دارد و حاوی اطلاعات دقیق خانواده و مامور سرشماری هستند.
معاون اجرایی ستاد سرشماری ورامین خاطرنشان کرد: کارت‌ها و سین‌های زده شده بر درب منازل تدبیری ست تا مامور سرشماری در زمان فعالیت خود با اشتباه مواجه نشوند و در نهایت امر آمار دقیق را ارائه کند.
وی در ادامه عنوان کرد: پایه برنامه ریزی های کشور، آمار است که با سرشماری به دست می آید . هرچه سرشماری دقیق تر و صحیح تر باشد ، برنامه‌ها صحیح تر و درست تر خواهد بود، بنابراین مردم در امر سرشماری کمک کنند.
قلی بیگی بیان داشت: سرشماری نفوس و مسکن یکی از بهترین راهکارهای شناخت دقیق و علمی نیازها و اولویت های هر کشوری است.
وی در ادامه تصریح کرد: کشور ما نیز مثل همه کشورهای دنیا از سال 1345 تا سال 1385 هر ده سال یک بار اقدام به سرشماری نفوس و مسکن کرده است و در دوره اول ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد به دستور ایشان دفعات سرشماری از هر 10 سال به هر 5 سال افزایش یافته است. به این ترتیب پس از آخرین سرشماری نفوس و مسکن که در سال 1385 انجام شد، سرشماری امسال از تاریخ دوم آبان ماه به مدت 21 روز آغاز شده است.
معاون اجرایی سرشماری شهرستان ورامین در پایان صحبت‌هایش از همکاری مردم قدردانی کرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول