اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه ستاد سرشماری خراسان جنوبی تأکید شد:

همکاری تمامی خانوارها با مأموران سرشماری

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی بر همکاری تمامی خانوارهای استان با مأموران سرشماری در چند روز باقی‌مانده تأکید کرد.

همکاری تمامی خانوارها با مأموران سرشماری
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجید امینی صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی سرشماری نفوس و مسکن خراسان جنوبی بر همکاری خانوارها با مأموران سرشماری تأکید کرد و اظهار داشت: همکاری خانوارها در امر سرشماری می‌تواند روند اجرای سرشماری را بیشتر کند تا عملیات اجرایی این کار مهم به سرانجام برسد.
وی با بیان اینکه تاکنون مأموران سرشماری به درب منازل 153 هزار و 194 خانوار مراجعه کرده‌اند، افزود: از این تعداد 136 هزار خانوار کار فهرست‌برداری و سرشماری آنها انجام شده است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی آمار خانوارهای غایب در سطح استان را 11 درصد عنوان کرد و ادامه داد: تعداد خانوار غایب در شهر بیرجند 16 درصد، قاین 10 درصد، فردوس 9.8 درصد، بشرویه 8.8 درصد، سربیشه 6.7 درصد، سرایان 6 درصد و درمیان با 4 درصد بیشترین و کمترین تعداد غایبان خانوارها را تاکنون به خود اختصاص داده‌اند.
امینی با بیان اینکه تاکنون کار سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سطح استان 72 درصد رشد داشته است، تصریح کرد: تاکنون 17 هزار و 190 خانوار غایب در سطح استان داشیم که اگر این خانوارها در منازل خود حضور می‌داشتند کار سرشماری بهتر و سریع‌تر انجام می‌شد.
وی با اشاره به اینکه 6 هزار و123 خانوار مؤسسه‌ای در استان وجود دارد، افزود: امید است با همکاری تمامی خانوارها و اعضای این مجتمع‌های مسکونی، سرشماری دقیق‌تری صورت گیرد.
معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی بر همکاری بیش از پیش خانوارهای نظامی و انتظامی با مأموران سرشماری تأکید کرد و اظهار داشت: باید نهادهای اجرایی در این زمینه هماهنگ کنند تا امر سرشماری در این مراکز به نحو احسن صورت گیرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول