اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

دشمنان از بسیج و بسیجی می‌ترسند

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: دشمنان از بسیج و بسیجی می‌ترسند.

دشمنان از بسیج و بسیجی می‌ترسند
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی ‌در مراسم یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان جم اظهار داشت: ایران اسلامی ر‌وز به روز به سمت اقتدار بیشتر و عزت روزافزون حرکت کرده و به جرات می‌توان ادعا کرد که موفقیت‌های نظام اسلامی مرهون شهدا و رزمندگان است.
وی افزود: اگر امروز انقلاب اسلامی و کشور ما پایدار، امن و دارای شکوه و عظمت است مدیون خون شهدای جنگ تحمیلی است.
امام جمعه شهرستان جم خاطرنشان کرد: امروزه که ما شاهد مبارزه در کشورهای مختلف و موج بیداری اسلامی در نقاط مختلف جهان هستیم، این بیداری و مبارزات نشات گرفته از انقلاب اسلامی است که از جوانان ایران اسلامی الگو گرفته‌اند.
گنجی بیان داشت: ما باید امروز از شهید حسین فهمیده الگو بگیریم که چگونه با به کمر بستن نارنجک و رفتن زیر تانک در مقابل دشمن ایستادگی کرد و جان خود را در راه خدا و پایداری ایران اسلامی فدا کرد.
وی تصریح کرد: بسیجیان از ابتدای انقلاب در خط ولایت بوده و هستند و امروز با وجود بسیج، دشمن هیچ توفیقی به دست نمی‌آورد و در واقع دشمنان از بسیج و بسیجی می‌ترسند.
‌امام جمعه جم یادآور شد: حفظ وحدت و همدلی و افزایش بصیرت در بین جوانان باید توسط روحانیون انجام شود و انتظار داریم همواره این وحدت پایدار بماند.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جم نیز در این آیین اظهار داشت: دانش‌آموزان نوجوان ما در طول دوران جنگ با شهامت و شجاعت در مقابل دشمنان ایستادند و نقش به سزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند. 
حسین اسکندری افزود: امروزه دانش‌آموزان ما باید با پشتکار خود در تمامی عرصه‌ها حضور فعال داشته باشند و با توکل بر خدا و یاد شهدا، ایران اسلامی را به اوج موفقیت و سربلندی برسانند و با شجاعت در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.
وی عنوان داشت: به لطف خدا امروزه دانش‌آموزان ما با بینش خود و شجاعتی که دارند در همه عرصه‌ها موفق هستند که به لطف خدا ایران اسلامی را به اوج قله‌های افتخار خواهند رساند.
رئیس آموزش و پرورش جم گفت: دانش‌آموزان باید از شهدای دانش‌آموز الگوبرداری کنند و با روحیه ایثار و فداکاری دشمنان را ناکام کنند.
در این مراسم از دانش‌آموزان بسیجی و نخبگان این شهرستان تجلیل شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول