اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی شیراز:

جلوی پای سرمایه‌گذار نباید سنگ انداخت

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بارزگانی شیراز بر تعامل بیشتر شورای شهر و شهرداری در حمایت از سرمایه‌گذاران تاکید کرد و گفت: نباید سنگ جلوی پای سرمایه‌گذار انداخت.

جلوی پای سرمایه‌گذار نباید سنگ انداخت
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فریدون فرقانی بعد از ظهر امروز در نشست مشترک با برخی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: با تعامل، همکاری و حمایت از سرمایه‌گذار می‌توان به بسیاری از توسعه‌های شهری دست یافت.
رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن شیراز ادامه داد: نباید طوری با سرمایه‌گذاران برخورد شود که سنگ جلوی پای آنها انداخت.
فرقانی بیان داشت: امروز سرمایه‌گذاران در شهر شیراز و استان فارس نیازمند حمایت مسئولان و برداشتن موانع از جلوی پای آنان هستند و باید بر این موضوع توجه ویژه شود.
در ادامه رئیس انجمن مدیران صنایع استان فارس نیز در سخنانی ابراز داشت: قبل از اینکه سرمایه‌گذار به دنبال منفعت باشد نیازمند امنیت در سرمایه‌گذاری است که باید این مهم فراهم شود.
محمدصادق حمیدیان افزود: هر جلسه‌ای را که با حضور مدیران استانی برگزار می‌کنیم همگی برای صنعت این استان دلسوزی می‌کنند اما نمی‌دانیم چرا بسیاری از این طرح‌ها بدون تکلیف و نیمه تمام مانده‌اند.
حمیدیان تصریح کرد: نباید با دیدگاه جزیره‌ای به سرمایه‌گذار نگاه کرد بلکه هدف باید توسعه، عمران و آبادانی باشد.
وی اضافه کرد: با این وضعیت و مقرراتی که برای سرمایه‌گذاری در استان فارس وجود دارد حتی یک سانتی متر فضای مناسب برای صنعتی شدن را نمی‌بینیم.
حمیدیان خاطرنشان کرد: چند بار از معاون خدماتی شهرداری و شهردار شیراز برای ساماندهی راه ورودی شهرک صنعتی و تجهیز ایستگاه آتش‌نشانی مطالبه کرده‌ایم اما این خواسته به نتیجه نرسیده است.
رئیس انجمن مدیران صنایع استان فارس خواستار ایجاد و فراهم کردن زیرساخت‌های واقعی برای حمایت از سرمایه‌گذاران شد.
به گزارش فارس، در این نشست برخی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در سخنانی با بیان اینکه شرایط سرمایه‌گذاری سالم در شیراز فراهم است آمادگی خود را برای حمایت از سرمایه‌گذاران اعلام کردند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول