اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

ناتوانی‌های سیاسی و اقتصادی اروپا و آمریکا بیش از پیش آشکار شده است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت که امروز ناتوانی‌های سیاسی و اقتصادی ناکامی‌ها و ناکارآمدی‌ها جزو لاینفک اروپای مدرن شده است.

ناتوانی‌های سیاسی و اقتصادی اروپا و آمریکا بیش از پیش آشکار شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سردار حسین سلامی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در حسینیه فاطمه الزهرا (ع) شهرری برگزار شد، گفت: در دوره‌ای سران استکبار در اروپا گردهم می‌آمدند تا نسخه نابودی انقلاب اسلامی ایران را بپیچند، اما امروز ناتوانی‌های سیاسی و اقتصادی ناکامی‌ها و ناکارآمدی‌ها جزو لاینفک اروپای مدرن شده است. 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز دیگر آمریکا و اروپا را با آن مفاهیمی همچون آزادی، رفاه، امنیت و دموکراسی توصیف نمی‌کنند بلکه امروز تمام نمادها و ابزارهایی که استکبار جهانی به‌وسیله آنها مردم کشورها را به سخره می‌گرفت، بر علیه خودشان به کار گرفته می‌شود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: آمریکا که خود را مدعی دموکراسی می‌دانست امروز ما شاهد درگیری پلیس آمریکا با مردم کشورش هستیم و همه این اتفاقات به برکت ایمان، ایستادگی‌ها و مقاومت‌های ملت غیور ایران اسلامی در این کشور در حال رخ دادن است و این تحولات سیاسی شتاب زیادی به خود گرفته و امروز با دشمنی روبرو هستیم که احساس می‌کند بین مرگ و زندگی و پایان راه خود است.
سلامی تاکید کرد: رخداد حوادث بی‌سابقه و نادر در کشور آمریکا نشان از آن دارد که استکبار جهانی در حال فروپاشی است.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رسالت‌های سپاه پاسداران گفت: هر چه زمان می‌گذرد سپاه با رسالت بزرگتری روبرو می‌شود و سنگینی بار دفاع از انقلاب اسلام بر دوش پاسداران افزوده می‌شود و این امر به دلیل ویژگی منحصر به فرد انقلاب اسلامی است.
وی در ادامه تاکید کرد: سه عنصر ولایت، مردم مطیع ولایت و نهادها و ساختارهای نیرومند توانستند شجره طیبه انقلاب اسلامی را در مقابل آفات سهمگین حفظ کنند. 
سلامی ادامه داد: از ترکیب این سه مولفه سد نیرومند دفاعی ساخته شد که در مقابل توطئه‌های مدرن و سنتی و امواج فزآینده و بایستد و بر همین اساس انقلاب اسلامی دامنه تصویر و باور جهانیان را به خود جلب کرده و تغییر داده است.
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه هر انقلابی که در جهان رخداد به سمت انحلال و میرایی پیش رفته است، تصریح کرد: هر انقلابی که در جهان آغاز شد به سرعت به سمت میرایی و تحلیل رفت و از آرمان‌های خود دور و در مقابل هنجارهای جهانی تسلیم شد که انقلاب فرانسه، روسیه، الجزایر، کوبا و چین از جمله این انقلاب‌ها است.
وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌ها و وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب‌ها عنوان کرد: انقلاب اسلامی بر عکس انقلاب‌های دیگر جهان با گذر زمان و با گسترش حوزه‌های خود و ایجاد فضاهای جدید، تولید هدف، جریانی کاملا پویا، پرتحرک و توقف ناپذیر را ایجاد کرد و در همه حوزه‌ها این نهضت بزرگ در مرزهای انقلاب توسعه یافت و در مقابل جبهه دشمن تکامل و رشد یافت.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی عنوان کرد: یک نبرد فزاینده و با خاصیت تحول دائمی، بین جبهه انقلاب و استکبار کلید خورده است و توطئه‌ها علیه ما در ابعاد، شدت و ماهیت در حال تغییر وضعیت است و انقلاب اسلامی نیز به اقتضا مسیرهای جدیدی را بر روی مسلمانان باز و امواج بیداری اسلامی را منتشر کرد.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول