اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون کارخانه‌داران آجر ماشینی ایران خبر داد:

اجرای طرح نوسازی آجر ماشینی با گرایش فناوری نوین/ آزادسازی قیمت‌ها همزمان با نوسازی

خبرگزاری فارس: رئیس کانون کارخانه‌داران آجر ماشینی ایران از اجرای طرح نوسازی آجر ماشینی با گرایش فناوری نوین در کشور خبر داد.

اجرای طرح نوسازی آجر ماشینی با گرایش فناوری نوین/ آزادسازی قیمت‌ها همزمان با نوسازی
عبدالحسین بیدار در حاشیه نشست مدیران کارخانجات آجر ماشینی در شهرستان نکا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این صنعت نیازمند نگاه ویژه و اعتبارات مناسب برای رونق است.
وی از مسئولان کشور خواست تا با مساعدت ویژه در این بخش نگرانی این بخش را برطرف کنند.
بیدار خاطرنشان کرد: صنعت آجر در کشورهای اروپایی هر روز رونق خاصی می‌گیرد، ولی در کشور ما با نگاه غیرکارشناسانه و عدم توجه به استحکام و ساخت و سازهای پروژه‌های ساختمانی سبب خواهد شد این صنعت در ورطه ورشکستگی قرار بگیرد .
رئیس کانون کارخانه‌داران آجر ماشینی ایران ادامه داد: چنانچه روال فعلی در صنعت آجر تغییر نکند این صنعت دچار چالش جدی می‌شود .
بیدار از طرح نوسازی آجر ماشینی با گرایش فناوری نوین در کشور خبر داد و تاکید کرد: با اجرایی شدن این طرح و تغییر در اندازه‌های تولید تیغه‌های آجر از وضعیت کنونی به 60 تا 70 جایگاه مناسب می‌رسد.
این مسئول در صنعت آجر کشور با اشاره به  برگزاری همایش‌های مختلف برای استفاده بهینه از آجر ماشینی در ساخت‌ و ساز عنوان کرد: باید تلاش کرد تا فرهنگ استفاده از آجرماشینی در ساخت و سازها نهادینه کرد .
وی اذعان داشت: آزادسازی قیمت‌ها همزمان با نوسازی صنایع از جمله مواردی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
در این جلسه هر یک از مدیران کارخانجات آجرماشینی به بیان مشکلات حوزه فعالیت خود پرداختند و خواستار توجه هرچه بیشتر مسئولان کشور به روند کاهش فروش آجر در سطح استان و کشور شدند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول