اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان خبر داد:

واگذاری کارخانه آجر ماشینی شیل به بخش خصوصی

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: در صورت آمادگی بخش خصوصی کارخانه آجر ماشینی شیل به این بخش واگذار خواهد شد.

واگذاری کارخانه آجر ماشینی شیل به بخش خصوصی
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی سه‌شنبه شب در جلسه کارگروه صنعت و معدن کردستان که با حضور اعضای خانه صنعت و معدن در سالن شهدای استانداری برگزار شد، اظهار داشت: تشکیل این چنین کمیسیون و کمیته‌هایی با طول دادن زمان رسیدگی به کار زمینه کارهای ناصواب در ادارات را فراهم می‌سازند و این در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.
وی خاطرنشان کرد: با جمع کردن این کمیسیون‌ها مسیر خدمت‌گذاری به مردم تسهیل می‌یابد و به یقین رضایت‌مندی بیشتر مردم را به دنبال دارد.
استاندار کردستان مشکل اساسی استان را برخی از کارشناسان و کارکنان بدنه دستگاه‌های اجرایی و دولتی استان خواند و تصریح کرد: اکنون که مدیران در زمینه خدمت‌رسانی به مردم در تلاش هستند، متاسفانه برخی از کارشناسان در مسیر کارشکنی می‌کنند.
به گفته شهبازی، تفکر مدیران استان خدمت به مردم و توسعه زیرساخت‌های کردستان است که بدون شک هر کسی بخواهد در این مسیر ممانعتی ایجاد نماید به جد با آن برخورد می‌شود.
وی با تاکید بر نهادینه کردن خدمت بی‌منت و بدون غل و غش به مردم، از اعضای خانه صنعت و معدن استان خواست تا کارشکنان در ادارات و ارگان‌های دولتی مبنی بر جلوگیری از توسعه استان را به وی معرفی تا برخوردهای لازم صورت گیرد.
استاندار کردستان خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکل کلاس‌هایی آموزشی پیش‌بینی شده تا افرادی که همراه نیستند به نوعی آنان را با روحیه خدمت‌رسانی آشنا کنیم.
وی با اشاره به درج مطلبی مبنی بر علمی و یا غیرعلمی بودن مدیریت استاندار در یکی از نشریات، گفت: مدیریتی علمی است که بتوان با عملکرد رضایت مردم را جلب کرد که خوشبختانه این مسئله در زمان استانداری بنده محقق شده است و این را خود مردم و مسئولان به خوبی درک می‌کنند.
شهبازی در ادامه به واگذاری 8 قطعه 5 کیلومتری از مسیر کرمانشاه ـ دیواندره به پیمانکاران بومی اشاره کرد و گفت: تحقق و اتمام این پروژه نیازمند تلاش کارخانه‌های آسفالت و شن و ماسه است.
وی خواستار حفظ و ارتقای کارخانه‌های آسفالت شد و افزود: آنان باید علاوه بر برآورده کردن نیازهای داخلی استان، به ارتقای سطح کیفیت آسفالت نیز توجهی جدی داشته باشند.
استاندار کردستان همچنین مشکل گذشته تولیدکنندگان استان را عدم استفاده کارخانجات از قطعات تولیدی آنان دانست و تصریح کرد: به بانک‌ها اعلام خواهیم کرد تا زمینه رفع مشکل مالی قطعه‌سازان را با اعطای تسهیلات بانکی فراهم سازند و از این کارخانه‌ای مثل تراکتورسازی از قطعات تولیدی آنان استفاده کنند.
شهبازی بر توسعه و رفع مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی موجود تاکید کرد و گفت: بدون شک با توجه به زمان‌بری ایجاد واحدهای جدید، واحدهای موجود می‌توانند در زمینه افزایش اشتغالزایی در استان نقش موثری ایفا کنند.
وی در پایان از واگذاری آجر ماشینی شیل وابسته به اداره امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کردستان خبر داد و گفت: در صورت آمادگی بخش خصوصی این واحد تولیدی واگذار خواهد شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول