اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 19 خبر داد:

تبدیل کوره‌های آجرپزی جنوب تهران به محل گردشگری

خبرگزاری فارس: معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 19 گفت: کوره های آجرپزی جنوب تهران به محل گردشگری تبدیل می‌شود.

تبدیل کوره‌های آجرپزی جنوب تهران به محل گردشگری
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌ عمومی شهرداری منطقه 19، محمدعلی نصر از تبدیل کوره‌های آجرپزی جنوب تهران به محل گردشگری خبر داد و گفت: با ایجاد ظاهری زیبا بر بدنه کوره‌های آجرپزی، محوطه کوره پزخانه‌های منطقه به محلی برای تفریح و گردشگری شهروندان تبدیل می‌شود.
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه افزود: با توجه به اینکه این کوره پزخانه‌ها یکی از نمادهای منطقه در نیم قرن گذشته بوده اند، به عنوان سمبل و پیشینه منطقه از تخریب آنها جلوگیری خواهیم کرد.
وی در ادامه اظهار داشت: به همین منظور طرحی تهیه شده تا به محض واگذاری این اراضی به شهرداری منطقه 19 آن را به اجرا درآوریم.
نصر عنوان کرد: در این طرح قسمت بالا و پایین کوره‌ها با کاشی کاری تزئین و بدنه خارجی آنها با سند بلاست پوشش داده می‌شود و در محوطه آن نیز آبنما و فضای سبز ایجاد می‌شود که جلوه زیبایی به این برج‌های خاموش می‌بخشد.
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه تاکنون هیچ کارخانه کوره پزخانه‌ای به این شهرداری واگذار نشده است، در حال حاضر بدلیل عدم فعالیت، آنها به محل آسیب‌های اجتماعی تبدیل شده که با اجرای این طرح به محلی برای گردشگری و تفریح خانواده‌ها تبدیل می‌شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول