اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد هرمزگان:

جوانان مواظب محیط‌‌‌های نو و غربی باشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: جوانان و دانش‌آموزان باید مواظب باشند محیط‌‌های نو و ظواهر فرهنگ غربی روی آنها تاثیر نگذارد.

جوانان مواظب محیط‌‌‌های نو و غربی باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام و المسلمین علی مریدی‌زاده دوشنبه‌شب در جمع جوانان کانون‌های مساجد با اشاره به وقایع تاریخی پیرامون 13 آبان و اشاره به روز فرهنگ عمومی ابراز داشت: فرهنگ ناب محمدی غنی‌ترین فرهنگ‌هاست و باید نسبت به حفظ و اشاعه و ترویج آن در سطح جهان بکوشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروزه دشمنان انقلاب، موفقیت خود را در خالی کردن هویت کشور از معنویت و اصالت‌های فرهنگی و سنتی می‌بینند ابراز داشت: سال‌هاست که دشمن به تغییر اندیشه و ذائقه جوانان کشورهای در حال توسعه به نفع خود کمر بسته است اما آن گونه که از امور پیداست در کشوری همانند ایران به واسطه هوشیاری جوانان، دشمن به خواسته‌های شوم خود نرسیده است.
این مسئول در ادامه خطاب به جوانان افزود: نباید محیط‌های نو و جدید و ظواهر فرهنگ غربی روی شما اثر بگذارد و باید به عنوان یک ایرانی مسلمان پیرو راستین دستورات الهی باشید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خاطر نشان کرد: فرهنگ عمومی به معنای تمامی باورها و اعتقاداتی است که از عمق وجود به آن اعتقاد راسخ داریم که همان فرهنگ اسلامی است.
مریدی‌زاده تصریح کرد: فرهنگ اسلامی در مسائل مختلف اجتماعی به ویژه پوشش، آداب، سنن، اخلاق و ... برتر از سایر فرهنگ‌هاست و اشاعه آن در سطوح مختلف جوامع به عهده همه است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از حضور جوانان هرمزگانی در راهپیمایی روز 13 آبان و مناسبت‌های چند روز اخیر همانند نماز عید قربان افزود: تسخیر لانه جاسوسی توسط دانش آموزان برگ زرینی از تاریخ انقلاب است که پیام بسیار روشنی را به غربی‌ها و استکبار جهانی صادر کرد و آن این بود که، شما هیچگاه نمی‌توانید در امور کشور ایران دخالت کنید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن محکوم کردن دخالت‌های آمریکا در کشورهای اسلامی منطقه گفت: این دخالت‌ها پوچ و بی اساس است و برای چپاول سرمایه‌های کشورهای اسلامی صورت می‌گیرد.
مریدی در پایان سخنان خود از جوانان خواست با حفظ هوشیاری و بصیرت خود با تاسی از منویات رهبری و در پشت سر ولایت حرکت و زمینه خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن را فراهم آورند.
انتهای پیام/1
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول