اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

از ابتدای اجرای طرح نفوس و مسکن؛

بیش از یک‌میلیون خانوار خراسانی سرشماری شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری خراسان رضوی گفت: از ابتدای اجرای طرح نفوس مسکن در استان خراسان رضوی تاکنون یک‌میلیون و 411هزار و 469 خانواده در فهرست آمار سر شماری نفوس و مسکن سال 90 استان قرار گرفتند.

بیش از یک‌میلیون خانوار خراسانی سرشماری شدند
هادی ذاکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: طرح نفوس و مسکن سال 90 در استان خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور از دوم آبان ماه سال جاری اجرا شد که تا پایان روز گذشته یک میلیون و 411 هزار و 469خانواده در فهرست سرشماری سال 90 قرار گرفتند.

* پیشرفت72 درصدی طرح نفوس و مسکن در خراسان رضوی
وی در ارتباط با روند پیشرفت اجرای طرح ملی طرح نفوس و مسکن سال 90 در استان خراسان رضوی گفت: در حال حاضر و با گذشت دو هفته از اجرای طرح نفوس و مسکن در استان خراسان رضوی روند اجرای کار مطلوب بوده است، به گونه‌ای که در حال حاضر در استان خراسان رضوی پیشرفت طرح نفوس و ‌‌مسکن در حدود 72 درصد بوده است.
ذاکری ادامه داد: براین اساس و از این تعداد خانواده لیست شده در طرح نفوس و مسکن سال 90 برای یک‌میلیون و 219 هزار و 355 خانوار در استان خراسان رضوی فرم نفوس و مسکن تکمیل شده است.
مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری خراسان رضوی در ادامه به تعدادکل خانوارهای استان خراسان رضوی اشاره کرد و اظهار داشت: یک‌میلیون و 705 هزار و 255 خانواده در استان خراسان رضوی اقامت دارند.
ذاکری با اشاره به اینکه خانواده‌های باقی مانده در روزهای پایانی نیز سرشماری می‌شوند، گفت: با توجه به روند پیشرفت اجرای طرح امیدواریم تعداد باقی مانده خانواده‌ها نیز تا 22 آبان ماه سال جاری در فهرست نفوس و مسکن سال 90 کشور قرار بگیرند.
مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری خراسان رضوی ادامه داد: با قرار گیری خانواده‌ها در فهرست نفوس مسکن سال 90، فرم اجرای این طرح توسط آمارگیران تکمیل شود.

* 2 درصد جلوتر از زمان‌بندی
وی در ارتباط با روند پیشرفت طرح نفوس و مسکن بر اساس برنامه زمان‌بندی اجرایی در استان گفت: در حال حاضر تا پایان روز گذشته روند پیشرفت طرح در حدود دو درصد جلوتر از زمان‌بندی مصوب شده در استان است.
مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری خراسان رضوی در ارتباط با اینکه آیا برودت هوا و بارندگی‌های اخیر استان خراسان رضوی مشکلاتی را در روند اجرای طرح ایجاد کرده است، اظهار داشت: باوجود برودت هوا و بارندگی‌های اخیر  در استان خراسان رضوی مشکلی برای اجرای طرح نفوس و مسکن در استان ایجاد نشده است.
ذاکری به همکاری خوب خانواده‌ها در اجرای طرح نفوس و مسکن 90 در استان اشاره کرد و گفت: همکاری خوب و مناسب خانواده‌‌های خراسانی در اجرای این طرح نقش بسزایی داشته است.

* از ابتدای اجرای طرح تاکنون آمار خانواده‌های غایب 13 درصد بوده است
مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح تاکنون تعداد خانواده‌های غایب در اجرای طرح نفوس و مسکن در استان 13درصد بوده است.
ذاکری خاطر نشان کرد: در حدود 192هزار و 114 خانواده در اجرای طرح نفوس و مسکن و زمان حضور آمارگیر در درب منازل آنان در منزل حضور نداشتند.
وی ادامه داد: خانواده‌هایی که در زمان مراجعه مامور آمارگیر به درب منازل به منظور تکمیل فرم طرح نفوس و مسکن در منزل حضور نداشتند کارتی در داخل منزل با شماره تلفن انداخته می‌شود که با تماس با آن شماره می‌توانند نسبت به تکمیل فرم آمار خود اقدام کنند.
مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری خراسان رضوی در ارتباط با احتمال تمدید زمان اجرای طرح نفوس و مسکن در استان گفت: زمان اجرای طرح نفوس و مسکن سال 90 همانند سایر کشور به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود و تا پایان روز 22 آبان ماه سال جاری باید تمام خانواده‌های استان در فهرست آمارگیری قرار بگیرند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول