اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان خبر داد:

ارسال 1100 اثر به دبیرخانه شعر ولایت کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: یک‌هزار و 100 اثر به دبیرخانه شعر یادمان ولایت استان کرمان ارسال شده است.

ارسال 1100 اثر به دبیرخانه شعر ولایت کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به برگزاری جشنواره شعر یادمان ولایت در کشور اظهار داشت: سال گذشته یادمان شعر ولایت به منظور گرامیداشت سال‌های حضور رهبر معظم انقلاب در جنوب کرمان در شهرستان جیرفت برگزار شد.
وی بیان کرد: با توجه به نظر وزیر ارشاد در ارتباط با گسترش یادمان شعر ولایت، سال جاری برای نخستین بار در هشت استان کشور این برنامه برگزار می‌شود.
سعیدی افزود: به این منظور جشنواره شعر ولایت در روزهای 21 و 22 آبان ماه جاری در مرکز و جنوب استان کرمان برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: تاکنون بیش از یک‌هزار و 100 اثر به دبیرخانه شعر ولایت در کرمان ارسال شده که در نوع خود ارزشمند و منحصر به‌ فرد است.  
سعیدی بیان داشت: هدف این یادمان این است که جریان ولایت نیز مانند جشنواره شعر رضوی در سطح کشور و جهان گسترده شود.
وی همچنین با اشاره به فعالیت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، شناسایی آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با آنها، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی در حیطه کاری اداره کل ارشاد است.
سعیدی اظهار داشت: کار در جمهوری اسلامی سنگین است به ویژه اینکه دشمنی‌ها و توطئه‌ها نیز زیاد است و ده‌ها هزار شبکه ماهوار‌ای و سایت در حال فعالیت هستند.
وی بیان داشت: فعالیت‌های زیادی در ارتباط با خنثی‌سازی این فعالیت‌ها صورت گرفته که راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از این جمله است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول