اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فصل چهارم سفرنامه دولت به بام ایران؛

احمدی‌نژاد میز دولت را به اردل می‌برد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردل گفت: مردم این شهرستان مشتاقانه در انتظار ورود رئیس جمهور به اردل هستند.

احمدی‌نژاد میز دولت را به اردل می‌برد
فیروز خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با دور چهارم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری، مردم این شهرستان، منتظر مصوبات جدید برای توسعه همه جانبه و پیشرفت سریع‌تر شهرستان خود هستند.
وی سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت را در رشد و توسعه شهرستان‌ها و استان‌ها مؤثر بیان و تأکید کرد: حضور رئیس جمهور و هیئت دولت در سفرهای قبلی به چهارمحال و بختیاری، سبب سرعت بخشی در روند اجرایی رشد و توسعه همه جانبه شهرستان اردل شده است.
خسروی افزود: مردم شهرستان اردل مدت‌هاست منتظر حضور رئیس جمهور و هیئت دولت به این شهرستان هستند.
فرماندار اردل تصریح کرد: مردم شهرستان اردل به علت انجام مصوباتی برای توسعه سریع‌تر این شهرستان، قدردان زحمات رئیس جمهور و هیئت دولت در سفرهای قبلی هستند.
وی گفت: مردم ولایت‌مدار شهرستان اردل با استقبال گرم از رئیس جمهور و هیئت دولت بار دیگر از این زحمات قدردانی می‌کنند.
خسروی خاطرنشان کرد: احمدی نژاد روز پنج شنبه 19 آبان ماه جاری ساعت 11 صبح با مردم شهرستان اردل دیدار و در جمع آنان سخنرانی می‌کند.
وی تصریح کرد: سفرهای استانی از اقدامات موفقیت‌آمیز دولت نهم و دهم است که سبب شد مسئولان به میان مردم رفته و از نزدیک با مشکلات استان‌ها آشنا شوند.
خسروی تصریح کرد: دولت نهم با گفتمان عدالت، رفع فقر، فساد و تبعیض توانست مردم را با خود همراه کند و عملکردش طی شش سال گذشته هم در برخی حوزه‌ها تحول‌گرایانه و ابتکاری بود.
فرماندار شهرستان اردل ادامه داد: این دولت رویکرد خود را در مدیریت حوزه‌های مختلف اعم از مالی، صنعتی و اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بر عدالت و تحول گذاشته است.
وی افزود: از جمله امتیازات این دولت را باید کشاندن مدیران از پشت درهای بسته و صندلی مدیریت به میان مردم و شکل‌گیری مصوبات هیئت دولت در چارچوب‌های واقعی و منطبق با نیازهای جامعه دانست.
خسروی اذعان داشت: سفرهای استانی موجب شد که مشکلات استان‌ها مرور کم شود و برای مدیران یک دستورالعمل کاری شد تا بتوانند مشکلات استان خود را بهتر پیگیری کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول