اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرماندار گچساران:

واگذاری مسئولیت‌ به جوانان موجب پیشرفت کشور می‌شود

خبرگزاری فارس: مشاور جوان فرماندار گچساران گفت: اعتماد به جوانان و واگذاری مسئولیت‌ها به آنها، زمینه‌ساز تقویت حس مسئولیت‌پذیری و خودباوری در جوانان و پیشرفت و تحول همه‌جانبه در کشور است.

واگذاری مسئولیت‌ به جوانان موجب پیشرفت کشور می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مازیار قشقایی امروز در جلسه هماهنگی با مشاوران جوان حوزه فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: حوزه مشاوران جوان فرمانداری گچساران برنامه‌های پژوهشی، تحقیقی و کاربردی در حوزه های مختلف در مرحله اجرا دارد.
وی ادامه داد: حوزه مشاوران جوان قصد دارد کارهای پژوهشی خوبی را در عرصه علم نوین، نانو تکنولوژی، رباتیک و نجوم برای دانش آموزان در قالب برنامه های پژوهشی و علمی انجام دهد.
مشاور جوان فرماندار گچساران و رئیس حوزه مشاوران جوان فرمانداری این شهرستان برنامه های مورد درخواست دانش‌آموزان را اسکیت سواری، دوچرخه سواری و پارکور در حوزه ورزشی عنوان کرد.
قشقایی ابراز داشت: حوزه مشاوران جوان فرمانداری گچساران پیگیر ایجاد مکانی برای انجام تفریحات ورزشی با همکاری و تعامل با مسئولان برای دانش‌آموزان و جوانان است.
وی تعداد دانش‌آموز فعال در این رشته ها را افزون بر  300 نفر عنوان کرد و از مسئولان خواست تا در زمینه اختصاص مکان مناسب برای این ورزشکاران تمهیدات لازم را بیندیشند.
قشقایی با اشاره به توانمندی‌های حوزه مشاوران جوان در اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت‌های مختلف در طول سال تصریح کرد: حوزه مشاوران جوان فرمانداری گچساران یکی از پرکارترین حوزه‌های مشاوران جوان در بین 400 حوزه کشوری بوده و آمادگی همکاری با حوزه های مختلف دستگاه‌های اجرایی گچساران را دارد.
مشاور جوان فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: حوزه مشاوران جوان فرمانداری گچساران بر پایه و اساس بسیج مردمی تشکیل شده و ولایت‌مداری و پیروی از منویات مقام معظم رهبری سر خط اجرای برنامه‌ها در این حوزه است.
قشقایی خطاب به  جوانان نخبه و فرهیخته و مشاوران جوانان سراسر کشور گفت: بسیج مردمی سپاه پاسداران تنها گروهی مورد اعتماد برای فعالیت و مشاوره در بخش های مختلف است.
وی بسیج مردمی سپاه پاسداران را جایگاهی حساب شده و بسیار منظم دانست و ادامه داد: بسیج مردمی سپاه پاسداران متعلق به مردم بوده و به ولایت فقیه وصل است.
وی تأکید کرد: جایگاهی که به مردم و ولایت فقیه وابسته است دچار هیچ گونه انحرافی نمی‌شود و در همه زمینه‌ها موفق است.
قشقایی با اشاره به واقعه کربلا و حمایت و ولایت‌مداری یاران امام حسین (ع) به ایشان حمایت بیش از پیش از ولایت در جامعه اسلامی را سبب اتحاد و پیروزی دانست.
مشاور فرماندار و رئیس حوزه مشاوران جوان فرمانداری گچساران بیان داشت: اعتماد به جوانان و واگذاری مسئولیت‌ها به آنها، زمینه‌ساز تقویت حس مسئولیت‌پذیری و خودباوری در جوانان و پیشرفت و تحول همه‌جانبه در کشور است.
قشقایی تأکید کرد: مشاوران جوان باید قوانین اداراتی که در آن فعالیت دارند را به ‌دقت مورد مطالعه قرار داده و تولید فکر و ارائه راهکار داشته ‌باشند.
وی احیای مطالبات و پیگیری برای حل مشکلات مردم از طریق قانون، همراهی، نظارت راهبردی، مشاوره و پیشنهادات کارساز به مدیران مربوطه در دستگاه‌های اجرایی را از مهم‌ترین وظایف مشاوران جوان عنوان کرد.
قشقایی تصریح کرد: حوزه‌های مذهبی و فرهنگی باید بیش از سایر حوزه‌ها فعالیت داشته و با آسیب‌شناسی و جلسات هم‌اندیشی طرح و برنامه‌های مؤثری را در این حوزه ارائه دهند. 
انتهای پیام/ح20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول