اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس:

توطئه حذف روحانیت فعال‌تر شده است

خبرگزاری فارس: رئیس فراکسیون روحانیون مجلس گفت: روحانیت در جامعه و جایگاه نظام پرچم دار بوده است و باید باشد، اما توطئه حذف روحانیت هم یک توطئه قدیمی و امروز هم فعال‌تر شده است.

توطئه حذف روحانیت فعال‌تر شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اسراء، حجت‌الاسلام محمد تقی‌رهبر در دیدار با آیت‌الله جوادی آملی اظهار داشت: ارادت ما به معظم له به نیم قرن پیش بر می‌گردد و همیشه از برکات علمی، مواضع سیاسی و رهنمودهای حضرت آیت الله جوادی آملی بهره برده‌ایم.
وی جو عمومی مجلس را خوب ارزیابی کرد و افزود: چشم مردم مسلمان به سمت مجلس است و اگر حاکمیت تجربه موفقی باشد از کشورهای مختلف می‌آیند و از ما الگو می‌گیرند، اکنون در دنیای غرب روزهای خاطره انگیزی است و می‌طلبد که روحانیت، حوزه، مجلس و دولت تجربه موفقی از نظام را معرفی کنند.
وی افزود: عده‌ای از هیئت‌های خارجی وقتی چهره ایران را می‌بینند باید دریابند که جامعه ما نموداری از تمدن و فرهنگ اسلامی مان است، یک مقدار نگرانی وجود دارد و مسئولان باید در فرصت‌های مختلف به چهره اسلامی جامعه بیشتر اهتمام کنند.
حجت‌الاسلام رهبر گفت: هیئت‌هایی از حوزه باید با الازهر مصر و کشورهایی که نگاه مثبتی به ما دارند ارتباطات خود را افزایش دهند، چرا که ارتباطات با جهان اسلام و مجامع فرهنگی برای ما بسیار مهم است.
وی اضافه کرد: ما در مجلس و دولت به نوبه خودمان همه دغدغه‌ها را دنبال می‌کنیم اما آن چه همه فداکاری‌ها برای آن بوده اسلام بوده است و مردم اسلام را می‌خواهند.
وی با اشاره به سفر اخیر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه افزود: ایشان در کرمانشاه به خوبی مورد استقبال مردم قرار گرفتند و این حضور مردم قیمتی است و خدمت رسانی‌ها هم باید متناسب با این حضور باشد و توجه داریم که حاکمیت چهره خوب از اسلام نشان دهد.
رئیس فراکسیون روحانیون مجلس با اشاره به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی افزود: انتخابات مجلس آینده می‌طلبد که بزرگانی مثل حضرتعالی در دیدارها با اشخاص به آنها توجه دهید که انتخابات دارای چالش نباشد، چون خطوط مختلف انحراف و فتنه و بیگانگان چشم امید شان را به این انتخابات بسته‌اند و می‌خواهند از فرصت انتخابات آینده سوء استفاده کنند.
وی اظهار داشت: روحانیت در جامعه و جایگاه نظام پرچم دار بوده است و باید باشد، اما توطئه حذف روحانیت هم یک توطئه قدیمی و امروز هم فعال‌تر شده است.
رهبر گفت: وقتی می‌بینیم دنیای اسلام می‌گوید که اگر ما رهبری مانند امام خامنه‌ای داشتیم، نشانگر این است که چشم دنیا به سمت ما دوخته شده است.
نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: باید محوریت روحانیت در جامعه حفظ شود و چشم همگان به توصیه بزرگان حوزه هم چون حضرت آیت‌الله جوادی آملی است و مردم با همه مشکلات خود پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند. 
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول