اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه شیروان؛

سردمداران استکبار از کشته‌شدن قذافی عبرت بگیرند

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه شیروان تأکید کرد: سردمداران استکبار باید از کشته شدن قذافی توسط قیام‌های مردمی درس عبرت بگیرند.

سردمداران استکبار از کشته‌شدن قذافی عبرت بگیرند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کوثری با اشاره به کشته شدن قذافی توسط انقلابیون لیبی اظهار داشت: این حرکت زنگ خطری برای همه جانیان و ظالمان منطقه و جهان بوده تا از این حرکت‌ها درس عبرت گرفته و خود را تسلیم اراده مردم کنند و دست از خونریزی بر دارند.
خطیب جمعه شیروان همچنین بازگشت اسرای فلسطینی را شکست دیگر بر پیکره صهیونیست و استکبار و همچنین نوید‌بخش پیروزی مردم فلسطین و اضمحلال رژیم صهیونیسم برشمرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین کوثری در ادامه سناریوی جدید آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی را برشمرد و گفت: طرح این سناریوی جدید نشانه ضعف و رد ‌گم کردن جنبش وال‌استریت و سرپوش نهادن بر این حرکت بی‌سابقه است.
وی تصریح کرد: آمریکا با این توطئه‌ها و اتهامات واهی تلاش کرده تا رسانه‌ها را از نمایش چهره زشت آمریکا منحرف کند.
وی همچنین سفر مقام معظم رهبری و استقبال بی‌نظیر مردم از معظم‌له را نشانه عمق علاقه‌مندی مردم به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی خواند و گفت: مکتب اهل بیت عصمت و طهارت در نظام جمهوری اسلامی از جایگاه رفیعی برخوردار بوده و مردم همواره اهل بیت را تکریم کرده‌اند.
امام‌جمعه شیروان تصریح کرد: سفر رهبر فرزانه انقلاب به کرمانشاه سبب خنثی‌سازی تبلیغات دشمنان علیه نظام اسلامی و سرعت‌بخشی به خدمت‌رسانی به مردم بوده است.
امام‌جمعه شیروان همچنین روز زیارت حضرت امام رضا(ع) را مورد اشاره قرار داد و گفت: زیارت برقراری ارتباط معنوی عاشق و معشوق و مرید و مراد و دلدادگی به مولا و آقای خود و قبولی راه و رسم امام معصوم و تجدید و عهد و پیمان با آرمان‌ها و ایده‌های خود از برکات به جای آوردن زیارت امام رضا(ع) و امام معصوم است.
خطیب جمعه شیروان سفر امام هشتم و وجود قبر مطهر آن حضرت در ایران اسلامی را یکی از بهترین برکات برای مردم نظام جمهوری اسلامی خواند و گفت: همه باید از این فرصت معنوی برای تعالی خود استفاده کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول