اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

سرنوشت قذافی در انتظار سایر سران خودکامه است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی با اشاره به وضعیت کشورهای عربی منطقه گفت: سرنوشت قذافی در انتظار سایر سران خودکامه عرب است.

سرنوشت قذافی در انتظار سایر سران خودکامه است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید پیش از ظهر امروز در جشن تحلیف بیش از 400 نفر از سربازان مقطع دیپلم، فوق دیپلم و کارشناسی مرکز آموزشی محمد رسول الله (ص) مراکز نظامی، انتظامی و آموزشی را کانون تعالی انسان‌ها معرفی کرد و اظهار داشت: مراکز آموزش نظامی ما محلی برای سازندگی، تعالی و پیشرفت است.
وی امنیت پایدار کشور را مدیون ایثار نیروهای مسلح دانست و افزود: نیروهای مسلح ما در حال حاضر سرآمد تمام نیروهای مسلح جهان هستند که این به واسطه اتکای آنها به ارزش‌های اسلامی به دست آمده است.
استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: کشور جمهوری اسلامی ایران با تمامی حکومت‌های جهان تفاوت فاحش دارد که تفکرات لیبرال، لائیک و مباحث پوشالی دموکراتیک در آن جایی ندارد بلکه محوریت و مشروعیت آن برگرفته از وحی و قرآن است.
رشید با اشاره به اینکه افزایش اعتماد عمومی و رضایت مردم از دولت و حکومت ایران بالاترین امنیت را در کشور به وجود آورده است، گفت: تبعیت از اندیشه‌های ناب دینی و پیروی از ولایت فقیه رمز پیروزی کشور ایران است.
وی امنیت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را دو بال نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و ادامه داد: کشور ما در حال حاضر امنیت سخت‌افزاری را در سطح وسیعی دارد که این با کسب تکنولوژی‌های جدید نظامی با تفکرات اندیشمندان نظامی به حدی رسیده است که تمام کشورهای جهان انگشت به دهان مانده‌اند.
استاندار خراسان جنوبی کشور ایران را به لحاظ امنیت نرم‌افزاری نیز سرآمد کشورهای جهان معرفی کرد و افزود: تمامی این دستاوردها متاثر از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور است.
رشید با اشاره به جنبش‌های اسلامی منطقه و کشورهای غربی خاطرنشان کرد: آمریکا با مشت‌های آهنین خود در مقابل قیام‌های مردم مقابله می‌کند و از این طریق قصد دارد با مقابله مردم به اهداف خود برسد که این امر شدنی نیست چرا که نمی‌توان در مقابل اراده مردم ایستادگی کرد.
وی ادامه داد:‌ سران خودکامه در کشورهای مصر و لیبی سقوط کردند و سران کشورهای یمن و بحرین نیز در حال سقوط هستند و این سران باید بدانند که سرنوشتی چون قذافی و حسنی مبارک در انتظار آنها است.
استاندار خراسان جنوبی به وضعیت کشورهای عربستان و اردن نیز اشاره کرد و اظهار داشت: سران این کشورها در حال آرام جلوه دادن وضعیت کشور خود هستند که این دوامی پیدا نمی‌کند.
رشید ادامه داد: حکومت‌های مدعی دموکراسی در جهان به ویژه کشورهای اسلامی فقط نام دفاع از حقوق مردم و اسلام را یدک می‌کشند و در حقیقت در خدمت حکومت‌های بیگانه هستند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول