اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه صادرکنندگان مازندران:

جوایز صادراتی 400 میلیارد تومانی سریع‌‌تر پرداخت شود

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه صادرکنندگان مازندران از پرداخت نشدن جوایز صادراتی به ارزش 400 میلیارد تومان گلایه کرد.

جوایز صادراتی 400 میلیارد تومانی سریع‌‌تر پرداخت شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، نصیر عمرانیان محمدی بعدازظهر امروز در پانزدهمین همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه مازندران گفت: در این همایش‌ها فقط به دنبال یک سری مسائل هستیم که خودمان را فریب بدهیم و اصلا واقعیت‌ها را بیان نمی‌کنیم.
وی با اشاره به مشکلات صادرکنندگان تصریح کرد: صادرکنندگان از گرفتاری بانک‌های دولتی خارج شده و درگیر بانک‌های خصوصی شده‌اند.
رئیس اتحادیه صادرکنندگان مازندران خاطرنشان کرد: بانک‌هایی که اعلام می‌کنند سود کمی دریافت می‌کنند، اما بهترین مکان‌ها را در کشور خریداری کرده‌اند و کسی نمی‌پرسد هزینه خرید این مراکز را از کجا آورد‌ه‌اند، آیا جز با پول صادرکنندگان است؟
این مسئول با اشاره به اینکه امروز، روز شادی و تجلیل است، اما از نمایندگان گلایه دارم، ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت آیا می‌تواند با بودجه 100 میلیارد تومانی برنامه‌ریزی کند.
محمدی یادآور شد: امسال هم برای این سازمان 110 میلیارد تومان تصویب شده و این خنده‌دار است که می‌خواهیم به اقتصاد ترکیه در صادرات دست یابیم.
وی با اشاره به اینکه چرا هیئت تجاری زیر ذره‌بین افراد خاص قرار می‌گیرد و خودکار قرمز بر روی برخی اسامی می‌خورد، گفت: بحث تجارت از سیاست جدا است و حتی فلسطین هم با رژیم اشغالگر قدس تجارت انجام می‌دهد.
محمدی با اشاره به اینکه چرا جوایز صادراتی پرداخت نمی‌شود، افزود: مگر مبلغ آن به چه میزان است.
این مسئول با بیان اینکه رهبری فرمودند از ۳ هزار میلیارد تومان اختلاس صحبت نکنید، ادامه داد: اما امروز دردمندیم که 400 میلیارد تومان جوایز صادراتی پرداخت نمی‌شود، آیا این مبلغ برای کشور ما پول است.
وی با اشاره به اینکه پرداخت نکردن جوایز صادراتی، برنامه صادرکنندگان را تغییر می‌دهد، تصریح کرد: کسانی که ما را تحریم کردند اجناس خود را از راه‌های دیگر و با سه برابر قیمت به ما فروخته‌اند و به ظاهر تحریم هستیم و در کشور حتی جنس اسرائیلی داریم.
رئیس اتحادیه صادرکنندگان مازندران یادآور شد: 70 درصد از صادرکنندگان اگر در خارج از کشور اقامت کنند، از وضع مناسب‌تری برخوردار خواهند بود.
محمدی با اشاره به اینکه بانک‌ها تسهیلات را با منت به صادرکنندگان پرداخت می‌کنند، متذکر شد: با اینکه نیاز داشتم اما هیچگاه سراغ گرفتن تسهیلات نرفتم تا ذلیل نشوم.
وی در پایان اذعان داشت: بودجه سازمان توسعه تجارت باید 2 میلیارد دلار باشد و با 110 میلیون تومان نمی‌توان کاری از پیش برد.
انتهای پیام/ن۲۰ 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول