اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدشت اعلام کرد:

سفر رئیس مجلس جمهوری نخجوان به آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدشت گفت: رئیس مجلس عالی جمهوری خودمختار نخجوان فردا به آذربایجان غربی سفر می‌کند.

سفر رئیس مجلس جمهوری نخجوان به آذربایجان غربی
جلیل غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: رئیس مجلس عالی جمهوری خودمختار نخجوان فردا از مرز پلدشت به منظور ارتقای سطح مناسبت اقتصادی و سیاسی وارد آذربایجان غربی می‌شود.
وی افزود: واصف طالب‌اف در مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه توانمندی‌های بخش تعاون و خصوصی سراسر کشور که فردا در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود شرکت می‌کند.
 غفاری تصریح کرد: دیدار با استاندار آذربایجان غربی، رئیس هیئت مدیره اتاق تعاون و دیدار با رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان غربی از دیگر برنامه‌های واصف طالب‌اف است.
این مسئول با بیان اینکه رئیس مجلس جمهوری نخجوان در مدت زمان اقامت خود در آذربایجان غربی مذاکراتی در راستای افزایش مناسبات تجاری با استاندار آذربایجان غربی انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: هیئت سیاسی و اقتصادی او را در این سفر همراهی می‌کنند.
غفاری اعلام کرد: در دیدار رئیس مجلس جمهوری نخجوان و استاندار آذربایجان غربی استحصال چغندرقند از نخجوان، ایجاد خط اتوبوس در مسیر جمهوری اسلامی و نخجوان، رفت و آمد سواری‌ها در این مسیر از جمله مباحثی است که در این مذاکرات مطرح می‌شوند.
وی بازدید رئیس مجلس جمهوری نخجوان از چند واحد صنعتی و دیدار با حجت‌السلام غلامرضا حسنی، امام جمعه ارومیه را از دیگر برنامه‌های سفر واصف طالب‌اف اعلام کرد.
جمهوری خودمختار نخجوان بخشی از جمهوری آذربایجان بوده و مرکز آن شهر نخجوان است این جمهوری خودمختار در جنوب قفقاز و شمال رود ارس واقع شده و از شمال و مـشرق مــحدود بــه جــمهوری ارمنستان از جنوب محدود بــه ایران و از غرب محدود به ترکیه است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول