اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهزیستی استان سمنان خبر داد:

وجود 300 مرکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی در سمنان

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مؤسسات خیریه بهزیستی استان سمنان گفت: در حال حاضر 300 مرکز غیر دولتی زیر نظر بهزیستی سمنان فعالیت می‌کنند.

وجود 300 مرکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی در سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان، اعظم نقیبی در بازدید از دفتر کمیسیون ماده 26 بهزیستی استان زنجان گفت: بهزیستی زنجان در واگذاری مراکز بسیار موفق عمل کرده و داشتن تعامل بسیار خوب با سایر معاونت‌ها موجب تسهیل فرآیند و نظارت بر مراکز شده است.
وی ضمن ابراز خرسندی از حضور کارشناس زبده در دفتر کمیسیون ماده 26 بهزیستی زنجان اظهار داشت: اجرای اصل 44 قانون اساسی و تأکیدات مقام معظم رهبری بسیار مهم بوده و نتایج مثبتی در بهزیستی به همراه داشته است.
معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مؤسسات خیریه بهزیستی استان سمنان با اشاره به 159 مأموریت شغلی در بهزیستی و افزایش خدمات این سازمان بیان داشت: خدمات بهزیستی به سمت تخصصی شدن پیش می‌رود و با توجه به کاهش نیروی این سازمان در سال‌های اخیر واگذاری خدمات به مؤسسات غیر دولتی موجب تسهیل کار شده و مؤسسات غیر دولتی بازوی توانمند بهزیستی هستند.
وی با اشاره به وجود 300 مرکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی در سمنان خاطرنشان کرد: در اصل خصوصی‌سازی، نظارت مهم‌ترین و اصلی‌ترین فاکتور است و نظارت درست به موقع و جامع می‌تواند سطح ارائه خدمات را افزایش دهد.
نقیبی جذب مشارکت‌های مردمی را از فعالیت‌های مهم بهزیستی عنوان کرد و ادامه داد: سطح جذب مشارکت مردمی رو به افزایش است و مردم همیشه درصدد کمک به جامعه هدف این سازمان هستند.
وی ادامه داد: چنین به نظر می‌رسد که با توجه به تغییر نوع نگرش و دیدگاه مخاطبین بهزیستی باید شیوه جذب مشارکت‌های مردمی و شیوه‌های اطلاع‌رسانی تغییر یابد.
وی در پایان این بازدید را مثمر ثمر دانست و یادآور شد: انتقال تجربیات و نوآوری‌ها می‌تواند سازمان را در ارائه خدمت به جامعه هدف و ارتقای سطح خدمات یاری دهد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول