اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بندرعباس در مجلس:

بهزیستی پوشش مناسبی در هرمزگان داشته است

خبرگزاری فارس: نماینده حوزه انتخابیه بندرعباس در مجلس شورای اسلامی حجم خدمات بهزیستی در هرمزگان را نسبت به سایر استان‌ها مناسب خواند.

بهزیستی پوشش مناسبی در هرمزگان داشته است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمصطفی ذوالقدر در دیدار با مدیرکل بهزیستی هرمزگان با بیان اینکه بیشترین خدمتی که توسط بهزیستی در کشور به جامعه هدف ارائه شده، مربوط به استان هرمزگان است، اظهار داشت: محرومیت‌زدایی خوبی در این استان طی دهه‌های اخیر صورت گرفته است.
وی در این راستا اضافه کرد: مسایل و مشکلات اجتماعی در تمامی دنیا به کرات دیده می‌شود ولی در ایران کمتر این موضوع مشاهده می‌شود.
نماینده حوزه انتخابیه بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به مسئولان بهزیستی گفت: برای شما که به معلولان و محرومان خدمت می‌کنید آرزوی توفیق دارم و امیدوارم در راه خدمت به جامعه هدف خود، امکانات و شرایط لازم برای شما و همکارانتان فراهم باشد، همچنین کارهایی که انجام می‌دهید تنها برای رضای خدا باشد.
مدیرکل بهزیستی هرمزگان نیز در این دیدار گفت: برای اینکه اهداف و فعالیت‌های بهزیستی در جامعه محقق شود، باید همه کمک کنند و همکاری لازم را داشته باشند تا نتایج فعالیت‌های بهزیستی را در جامعه ببینیم.
جاسم محمدی اظهار داشت: در استان هرمزگان مردم بسیار خوب و خونگرمی زندگی می‌کنند که در انجام کارها احساس مسئولیت می‌کنند، اما آسیب‌های اجتماعی موجود در استان بیشتر از سایر استان‌هاست که باید برای کاهش این آسیب‌ها در استان ابتدا دید خودمان و بعد نگاه مسئولان نسبت به بهزیستی تغییر کند.
وی خاطر نشان کرد: به عنوان مدیرکل بهزیستی هرمزگان به تعدادی از محلات بندرعباس سرکشی کرده و با قشرهای حمایتی و آسیب‌پذیر این محلات از نزدیک صحبت کرده‌ام که اگر مسئولان استان هم با این افراد برای لحظات کوتاهی همنشین شوند، به فکر راهکاری بنیادی برای حل مشکلات آنها خواهند بود.
مدیرکل بهزیستی هرمزگان افزود: ما باید برای حل مشکلات خانواده‌هایی که آسیب پذیر هستند اقدام کنیم و در بسیاری از موارد با برخورد نظامی نمی‌توان مشکلات را حل کنیم که برای این مشکلات باید برنامه‌های فرهنگی ارائه شود تا به این طریق از بروز آسیب‌ها جلوگیری شود.
محمدی با اشاره به اینکه آسیب دیدگان زیادی در استان وجود دارند، گفت: برای اینکه این آسیب دیدگان را مورد حمایت قرار دهیم، ساخت یک مرکز نگه‌داری افراد (شلتر) در استان ضروری و نیاز است نمایندگان و مسئولان استان در این زمینه با بهزیستی همراه شوند.
وی خطاب به نماینده مردم حوزه انتخابیه بندرعباس در مجلس یادآور شد: از این فرصت که دارید برای برنامه‌ریزی و طرح مصوبه‌ای در راستای پیشگیری و کنترل مسایل و آسیب‌های اجتماعی استفاده کنید تا شاهد کاهش این آسیب‌ها در جامعه باشیم.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول