اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین خبر داد:

کشف 12 کیلوگرم مواد مخدر در قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف 12 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان قزوین خبر داد.

کشف 12 کیلوگرم مواد مخدر در قزوین
قاسم غیاثوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین حین گشت‌زنی در آزادراه قزوین زنجان به یک دستگاه سواری پژو 405 مشکوک و خودرو را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این پژو سه کیلوگرم ماده مخدر کراک کشف و راننده 30 ساله همدانی آن نیز دستگیر شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین افزود: در اقدام دیگری مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از موعد ورود مقادیری تریاک توسط دو نفر به شهرک اقبالیه قزوین مطلع و با پوشش انتظامی محورهای مواصلاتی موفق شدند، ضمن دستگیری سه فروشنده و خریدار مواد، مقدار سه کیلوگرم تریاک کشف و ضبط کردند.
وی اظهار کرد: این مأموران همچنین در بازرسی از یک دستگاه سواری پیکان در اطراف قزوین مقدار یک کیلو و 175 گرم تریاک کشف و دو سرنشین خودرو را دستگیر کردند.
غیاثوند اعلام کرد: کشف یک کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک منزل، توسط مأموران انتظامی بخش محمدیه از دیگر اقدامات پلیس است به طوریکه مأموران کلانتری 17 قزوین ضمن دستگیری یک توزیع‌کننده مواد مخدر در بازرسی از منزل مسکونی وی 400 گرم تریاک و 30 گرم سوخته تریاک کشف و ضبط کردند.
وی عنوان کرد: مأموران انتظامی شهرستان تاکستان نیز با شناسایی دو توزیع کننده مواد مخدر در بازرسی از منزل متهمان، مقدار 700 گرم هروئین، 110 گرم تریاک و 110 گرم سوخته تریاک کشف و هر دو متهم را دستگیر کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین اضافه کرد: کشف 500 گرم تریاک توسط مأموران کلانتری اقبالیه قزوین از دیگر اقدامات پلیس است.
وی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبیک در اجرای طرح جمع‌آوری فروشندگان مواد مخدر یک فروشنده و 9 معتاد را دستگیر و 29 گرم انواع مواد شامل 9 گرم کراک، 9 گرم هروئین، چهار گرم شیشه، چهار گرم سوخته تریاک، دو گرم تریاک و یک گرم حشیش کشف و ضبط کردند.
غیاثوند بیان کرد: همچنین، مأموران یگان امداد قزوین حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزادراه قزوین زنجان به یک دستگاه سواری پژو 405 مشکوک، خودرو را متوقف کرده که راننده و سرنشین خودرو پیاده و اقدام به فرار کردند که پس از مدتی تعقیب و گریز هر دو متهم دستگیر شدند.
وی تصریح کرد: در بازرسی از پژو 857 گرم ماده مخدر شیشه و 43 گرم حشیش کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین توضیح داد: گزارش دیگری حاکیست، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان البرز در یک عملیات پلیسی در آزادراه قزوین تهران دو کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودرو کشف و دو نفر را در این خصوص دستگیر کردند.
وی اظهار کرد: این مأموران در اقدامی دیگر، با دستگیری دو خرده فروش مواد از آنان سه گرم حشیش و یک و نیم گرم شیشه کشف کردند.
غیاثوند تأکید کرد: مأموران انتظامی شهرستان تاکستان با اجرای طرح جمع‌آوری معتادان و فروشندگان مواد مخدر پنج نفر را دستگیر و هشت گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.
وی یادآور شد: مأموران انتظامی کلانتری‌های 17 و 12 قزوین نیز در اجرای این طرح دو فروشنده مواد را دستگیر و 64 گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف و ضبط کردند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول