اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس خبر داد:

کشف یک تن مواد مخدر در فارس

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان فارس از کشف یک تن مواد مخدر طی 10 روز گذشته در این استان خبر داد.

کشف یک تن مواد مخدر در فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سیروس سجادیان اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ در سطح فارس، ماموران انتظامی این استان با انجام طرح‌های اطلاعاتی و عملیاتی در 10 روز گذشته توانستند کشفیات قابل قبولی را داشته باشند.
وی ادامه داد: پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی فارس با هدف جلوگیری از ورود و ترانزیت مواد مخدر در سطح این استان با اجرای طرح‌های نامحسوس به طور شبانه‌روزی توانستند طی 10 روز گذشته پنج باند قاچاق مواد مخدر را منهدم کنند.
فرمانده انتظامی استان فارس اظهار داشت: با انهدام این باندها یک تن مواد مخدر شامل 748 کیلو و 115 گرم تریاک، 167 کیلوگرم حشیش، 33 کیلو و 260 گرم هروئین کشف و در این مورد 55 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر، 20 خودرو و 53 تلفن همراه متعلق به آنان توقیف شد.
سجادیان با تقدیر از همکاری شهروندان با خادمان خود در نیروی انتظامی استان فارس بر ادامه برخورد قاطع پلیس فارس با خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر تاکید و خاطرنشان کرد: اعتیاد سلاحی است که جوانی، نشاط، خلاقیت و اراده انسان را نشانه می‌رود و باعث می‌شود تا خانواده‌ها با آرامش، خوشبختی، سعادتمندی، سلامتی و حتی زندگی وداع کنند.
وی در پایان از اقشار مختلف مردم درخواست کرد تا هرگونه اطلاعات و اخبار در مورد تهیه و توزیع، قاچاق و مصرف مواد مخدر روانگردان را با تلفن 110، 128 و 2184269 در اختیار پلیس قرار داده و خدمتگزاران خود را در نیروی انتظامی در راستای خدمت رسانی قابل قبول به جامعه یاری کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول