اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

جانشین انتظامی آذربایجان‌شرقی:

657 توزیع‌کننده مواد مخدر در آذربایجان‌شرقی دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: جانشین انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: 657 توزیع‌کننده مواد مخدر در استان در مهر امسال دستگیر شدند.

657 توزیع‌کننده مواد مخدر در آذربایجان‌شرقی دستگیر شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس آذربایجان‌شرقی، اسماعیل اسماعیل‌زاده اظهار کرد: در مهر ماه سال‌ جاری عوامل پلیس‌های مواد مخدر استان موفق شدند مجموعا 89.639 کیلو‌گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط کنند.
وی ادامه داد: در مهر ماه 1390 مجموعا 89.639 کیلوگرم از انواع مواد مخدر توسط پلیس‌های مبارزه با مواد مخدر استان کشف شده است که شامل هروئین و کریستال و کراک 595 گرم، شیشه 1.660 کیلوگرم، تریاک 20.465 کیلوگرم، حشیش 10.647 کیلوگرم و سوخته و شیره و گراس 56.272 کیلوگرم بوده است.
اسماعیل‌زاده گفت: مجموع کشفیات مهر ماه در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل 42 درصدکاهش را نشان می‌دهد.
وی ادامه داد: در این مدت عملیات کشف هروئین در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل 93 درصدکاهش و تریاک نیز در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل 86 درصد کاهش و گـراس و سوخته و شیره در مقایسه با مـدت مشـابه در سال قبـل افزایش را نشان می‌دهد.
اسماعیل‌زاده گفت‌: طی این مدت جمعاً 657 نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و در قالب 473 فقره پرونده به محاکم قضایی تحویل شده است که میزان دستگیر‌شدگان در مقایسه مدت مشابه سال قبل 80 درصد افزایش را نشان می‌دهد که از این تعداد 650 نفر به اتهام تهیه و توزیع و حمل دستگیر که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 86 درصد افزایش و نیز تعداد هفت نفر تحت عنوان قاچاقچی دستگیر که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 56 درصد کاهش داشته است.
جانشین انتظامی استان آذربایجان‌شرقی گفت: یگان‌های عملیاتی در مرکز مبارزه با مواد مخدر و شهرستان‌های تابعه در مهر ماه سال ‌جاری 410 مرحله عملیات پاکسازی و دستگیری داشته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 105 درصد افزایش داشته است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول