اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

ملت ایران از حق قانونی خود در زمینه هسته‌ای کوتاه نمی‌آید

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بروجرد گفت:‌ ملت ایران از حق قانونی خود در زمینه انرژی هسته‌ای کوتاه نمی‌آید.

ملت ایران از حق قانونی خود در زمینه هسته‌ای کوتاه نمی‌آید
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام حسن ترابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به گزارش اخیر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: آمانو اخیرا درباره فعالیت‌های هست‌های ایران طبق روال معمول با زبانی مغرضانه سبب شد جریان سازی نامطلوبی علیه جمهوری اسلامی ایجاد شود.
وی افزود: آنچه مسلم است، این که آژانس و مدیرکل آن قصد روند تشدید فشار و فضاسازی علیه جمهوری اسلامی را دارند و میخواهند که با فشار زمینه ورود مستقیم آمریکا را به این پرونده فراهم کنند.
امام جمعه بروجرد گفت: دشمنان ملت ایران را نشناخته‌اند و علت شکست دشمن در همه عرصه‌ها عدم شناخت ملت و دولت ایران است.
وی گفت: دشمن میخواهد که ما از مواضع خودمان عقب نشینی کنیم ولی ملت و دولت ایران ثابت کردند که در این عرصه ایستادگی نموده و از حق قانونی خود برای استفاده از انرژی هسته‌ای کوتاه نمیآید.
وی در ادامه در خصوص قیام 17 شهریور گفت: 17 شهریور سال 57 سالروز قیام مردم تهران و کشتار جمع کثیری از مردم بیدفاع توسط رژیم منحوس پهلوی در میدان سابق ژاله است.
ترابی با اشاره به اینکه ‌17شهریور یادآور یکی از رویدادهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: بعد از واقع 17شهریور، روند سقوط رژیم طاغوت شتاب بیشتری گرفت.
وی گفت:‌ 17شهریور ماه روز بزرگی است و ملت ایران نباید آن را فراموش کنند. 
امام جمعه بروجرد اظهار داشت: این روز که جمعه خونین نام گرفت یکی از رخدادهای مهم و تاریخ ساز کشور ایران اسلامی بود که مردم شجاع، با بصیرت و انقلابی تهران در اوج خفقان دوران سیاه پهلوی با لبیک گفتن به امام (ره) و مقتدای خویش برای مقابله با رژیم نامشروع پهلوی قیام کردند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول