اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول کانون‌های فرهنگی مساجد مازندران خبر داد:

کسب رتبه برتر نشریات مساجد مازندران در مسابقه کشوری

خبرگزاری فارس: مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران گفت: نشریات تجربی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران در مسابقه کشوری ویژه نامه روز قدس، رتبه‌های برتر کشوری را کسب کردند.

کسب رتبه برتر نشریات مساجد مازندران در مسابقه کشوری
 به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون مساجد استان مازندران محمد فوقی اظهار داشت: نشریه نازعات کانون فرهنگی و هنری شهید گمنام مسجد جامع بهزادکلا نکا و نشریه بیداری اسلامی کانون فرهنگی و هنری والفجر مسجد جامع سوادکوه در مسابقه کشوری ویژه‌نامه روز قدس که توسط دبیرخانه کانون مساجد گلستان برگزار شد، رتبه‌های برتر کشوری را کسب کردند.  
وی افزود: محتوای نشریات مساجد مبتنی بر افزایش سطح دانش، بینش، بصیرت، ایمان و معنویت عمومی متناسب با هر قشر و گروه سنی است.
فوقی بیان کرد: معیار اصلی در تولید و محتوای مطالب در نشریات تجربی مساجد، فراهم کردن تمهیدات تحقق تعریفی باشد که از انسان در نظام خلقت و در فرهنگ دینی شده است.
این مسئول با تاکید بر ضرورت ارتقای فرهنگ دینی، بیان کرد: از طریق فضای سایبری می‌توان مرزها را در نوردید و پیام فطرت الهی را به تمامی انسان‌ها از هر گروه و نژاد که تشنه حقیقت هستند، رساند.
وی عنوان کرد: اقناع نیازهای فکری و معرفتی از طریق این نشریات با جذب مخاطب بیشتر، در فراهم کردن مقدمات ساختن جامعه‌ای که در آن کرامت الهی انسان حفظ و حراست می‌شود.
فوقی تاکید کرد: مهمترین هدف نشریات تجربی مساجد، ترویج و نشر علوم قرآنی و معارف دینی به عنوان راهکارهای برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و مشارکت در فعالیت‌های این عرصه است.
مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران فرمایشات مقام معظم رهبری را به عنوان خط اصلی حرکت جوانان برای رسیدن به قله‌های کمال و تقرب به سوی خداوند دانست و بر ضرورت تبیین اندیشه‌های رهبری در نشریات تجربی مساجد مازندران تاکید کرد.
وی افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد دارای ظرفیت بسیار بالایی در زمینه فرهنگی و رسانه‌ای هستند که با حمایت از آنها، زمینه رشد و گسترش فعالیت آنها فراهم می‌شود و در تبیین آموزه های دینی و ایجاد بصرت و احیاء فضائل و ارزش‌های اسلامی موثر هستند.
فوقی برگزاری جشنواره نشریات تجربی مساجد را گامی در راستای شناسایی و معرفی ظرفیت‌های موجود در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان برشمرد و گفت: پرورش نیروها و حمایت از افراد و نیروهای مسجدی و گروه‌های فعال درحوزه فرهنگ و دین از دیگر اهداف برگزاری این قبیل جشنواره‌ها است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول