اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد:

اختصاص 240 میلیون تومان برای احداث و تعمیر مساجد مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اختصاص 240 میلیون تومان اعتبار برای احداث و تعمیر مساجد و مصلی مازندران خبر داد.

اختصاص 240 میلیون تومان برای احداث و تعمیر مساجد مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی بیان داشت: استان مازندران دارای بیش از 4 هزار مسجد است و برای تعمیر، حفظ و نگهداری آن نیاز به اعتبارات ویژه است.
وی خاطرنشان کرد: در شش ماهه اول سال 90 این اعتبار از سوی اعتبارات استانی به 10 مساجد و مصلی بهشهر، ساری، بابل، بابلسر، نور و نوشهر اختصاص یافته است.
سهرابی با تشکر از استاندار و معاونت برنامه‌ریزی به دلیل اختصاص این مبالغ به مساجد و مصلی‌ها گفت: بیشتر مساجد احداث شده استان نیاز به اعتبارات زیاد برای تکمیل دارد که استانداری می‌تواند برای ساماندهی این مساجد مساعدت بیشتری کند تا برای حفظ این سنگر معنوی قدم‌های خوبی برداشته شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: مساجد کانون نور، معنویت و اتحاد است، این مکان مقدس برای همه مردم است و خیرین و نیکوکاران می‌توانند در این امر بزرگ و خداپسندانه مشارکت کنند تا مساجد را زیباتر ساخته شوند.
  
*اجرای دقیق نیات واقفان
مدیرکل اوقاف مازندران همچنین در دوره آموزشی حسابداران ادارات، هدف از سامانه جامع بقاع و موقوفات را اجرای دقیق نیات واقفان ذکر کرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اهداف مقدس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: برای ساماندهی امورات مالی بقاع و موقوفات استان باید همگام با سازمان پیش برود.
سهرابی افزود: سامانه جامع موقوفات و بقاع کار ارزشمند و هدفداری است که برای ورود تمام اطلاعات مالی هر موقوفه و بقعه در این سامانه تلاش جدی صورت می‌گیرد.
وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را تسریع در امر جمع‌آوری اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه برای ورود بر روی سامانه جامع، آموزش حسابداران برای جمع‌آوری اطلاعات درست و صحیح و اجرای دقیق نیات واقفان خیراندیش و تسریع در پرداخت مالی موقوفات و بقاع ذکر کرد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول