اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شورای شهر صورت می‌گیرد؛

برگزاری همایش عاشورائیان در قائمشهر

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر قائمشهر از برگزاری همایش عاشورائیان در یکی از روزهای دهه محرم در قائمشهر خبر داد.

برگزاری همایش عاشورائیان در قائمشهر
مهدی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از شهرستان قائمشهر با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج شورای اسلامی شهر قائمشهر اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج همایش عاشورائیان در یکی از روزهای دهه محرم با همکاری ادارات حج و زیارت، اوقاف، شورا و شهرداری قائمشهر با حضور روسای شوراهای شهری و روستایی، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت روستایی و شهری و روحانیون در مصلای این شهرستان برگزار می‌شود.
این عضو شورای شهر قائمشهر افزود: به مناسبت دهه ولایت، شورای شهر قائمشهر درصدد برگزاری 3 جشن در شهر است که در صورت مساعد بودن هوا در محوطه شهرداری و در صورت نامساعد بودن شرایط جوی در مسجد ثارالله عاشقان، مسجد سیفی‌آباد و یکی از مساجد خیابان بابل برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان و قهرمانان شهرستان قائمشهر در سال گذشته تصریح کرد: شورایی که فقط مدیریت شهری را در حوزه عمران ببیند دچار چالش است، شورا باید در حوزه‌های معنوی، علمی و ورزشی مشوق جوانان نخبه و ورزشی شهر خود باشد.
وی یادآور شد: برگزاری این همایش‌ها نیازمند بودجه و تصویب هزینه‌های احتمالی از سوی اعضای شورای شهر قائمشهر است که در صورت تصویب شورای قائمشهر بار دیگر از جوانان برجسته شهرستان قائمشهر تجلیل می‌کند.
به گزارش فارس، یکی از طرح‌های پیشنهادی کمیسیون فرهنگی شورای شهر قائمشهر تجلیل از نخبگان قرآنی، ورزشی و علمی قائمشهر است که با ارائه طرح در صحن علنی شورا، با وجود برخی مخالفت‌ها مبنی بر اینکه انجام این قبیل کارها باید به متولیان امر و ادارات مربوط سپرده شود یا اینکه هزینه شهرداری ممکن است کفاف میزان هدایا را ندهد، منتظر صدور رای نهایی است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول