اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کهگیلویه و بویراحمد؛

10 درصد مردم از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال دیدن کردند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به استقبال بسیار خوب جوانان از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال گفت: 10 درصد مردم این استان از نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در مصلی یاسوج بازدید کردند.

10 درصد مردم از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال دیدن کردند
امین کمالوند عصر امروز در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: استقبال مردم از این نمایشگاه بسیار عالی بود و این موضوع ما را برای برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی ترغیب کرده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروز دشمن با ورود به عرصه جنگ نرم علیه فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی ما از هر حربه‌ای برای تضعیف باورها و اعتماد به نفس جوانان استفاده می‌کند.
وی بیان داشت: جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد دارای استعدادها و قابلیت‌های فراوانی هستند که با جهت دادن به آن ها می‌توانیم به جای داشتن جوانان مصرفی، شاهد جوانان تولیدکننده محصولات و نرم‌افزارهای فرهنگی باشیم.
وی ذهن جوان را خلاق دانست و ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری دشمن از این موضوع غافل است که این ابزارها و تکنولوژی‌ها می‌تواند مورد استفاده جوانان ما هم قرار گیرد و زمینه تولید فکر و مقابله با هجمه‌های دشمن را با استفاده از اینترنت و دیگر امکانات نرم‌افزاری فراهم کنیم.
 به گفته کمالوند تاکنون بیش از 60 هزار نفر از مردم این استان از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در مصلی یاسوج بازدید و با جدیدترین محصولات رسانه‌ای روز دنیا آشنا شدند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: به‌روزترین و پاک‌ترین محصولات دیجیتال و رسانه ای دنیا در این نمایشگاه با تخفیف 50 درصد به مردم عرضه شده که استقبال خوب مردم و جوانان از این نمایشگاه نشان از عمق درک مردم فهیم این استان دارد.
وی اذعان داشت: امروز ضرورت توجه به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم بیش از هر زمان دیگری درک شده و همت مسئولان در این زمینه است.
کمالوند خاطرنشان کرد: رسانه‌های این استان با درک صحیح از موضوع پوشش خبری خوبی به این نمایشگاه دادند که جا دارد از این پیش‌قراولان عرصه فرهنگ و رسانه قدردانی کنیم.
نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از 10 آبان برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد و امروز ساعت 20 به کار خود پایان می‌دهد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول