اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران:

فعالیت سازمان مردم‌نهاد ریشه در زمان انقلاب دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران گفت: فعالیت سازمان مردم‌نهاد ریشه در زمان انقلاب و جنگ تحمیلی دارد.

فعالیت سازمان مردم‌نهاد ریشه در زمان انقلاب دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علیرضا جانبازی بعدازظهر امروز در هشتمین همایش سراسری سازمان‌های مردم نهاد کشور در مجتمع پیامبر اعظم مازندران اظهار داشت: سازمان‌های مردم نهاد با هدف کمک به اهداف اجتماعی در کشور شکل گرفت
و باید تلاش کنیم تا این سازمان به‌دور از فعالیت‌های سیاسی و اقتصادی به اهداف خیرخواهانه خود در کشور ادامه دهد.
وی با اعلام ریشه‌داربودن سازمان مردم نهاد در کشور بیان داشت: ریشه فعالیت سازمان‌های مردم نهاد کشور را در دوره انقلاب اسلامی و دروان جبهه و جنگ بیشتر مشخص میشود.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به تشکل‌های مختلف سازمان مردم نهاد کشور در زمان جنگ تحمیلی تاکید کرد: در آن دوران سازمان مردم نهاد برای پیشبرد اهداف نظام در جنگ تشکیل شد و در حال حاضر باید برای مبارزه با اعتیاد و فساد در جامعه تشکیل شود.
جانبازی با اعلام اینکه یکی از اهداف سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی واگذاری امور به مردم است، بیان داشت: در صورتی که به سابقه فعالیت‌های مردم نهاد در کشور گذری بیاندازیم متوجه میشویم که هر جا مردم با جان و دل در موضوعی ورود پیدا کردند بزرگ‌ترین مشکلات با کمترین هجمه حل شد.
وی ادامه داد: برای تصویب قانون جماع حمایت از سازمان‌های مردم نهاد در کشور باید ان جی او‌ها فعالیت‌های اجتماعی خود را بیشتر معرفی کنند.
جانبازی با اشاره به تشکل‌های مختلف سازمان‌های مردم نهاد در مازندران یادآور شد: تقریبا در همه حوزه‌های اجتماعی سازمان‌های مردم نهاد مازندران فعال هستند که تنها حلقه مفقوده آن تصویب قانون برای این سازمان است که با تصویب این قانون فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در کشور به صورت جدیتر دنبال میشود.
وی با اشاره به برگزاری چندین همایش درون استانی سازمان‌های مردم نهاد در مازندران بیان داشت: تشکیل سازمان‌های مردم نهاد در روستاهی مازندران نیز در حال پیگیری است و همکاری برای پاکسازی سواحل از اقدامات مهم سازمان‌های مردم نهاد در مازندران بود.
وی با اعلام اینکه سازمان‌های مردم نهاد برای رسیدن به تعامل و اهداف صحیح این سازمان نیاز به برگزاری نشست‌های متفاوت دارند، اذعان داشت: برگزاری جلسات با کارشناسان و فرمانداران نیز به صورت ماهانه در دستور کار امور اجتماعی استانداری مازندران برای تقویت سازمان‌های مردم نهاد مازندران قرار دارد.
وی در پایان دیگر برنامه‌های سازمانی مردم نهاد مازندران با همکاری دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران را برگزاری همایش پیشگیری از اعتیاد و طلاق عنوان کرد و خاطرنشان کرد: برگزاری همایش آموزه‌های قرآنی با هدف حفظ محیط  زیست نیز از دیگر اقدامات انجام شده در مازندران بود.
انتهای پیام/ص20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول